Haha zo kun je het ook brengen inderdaad
Welke DD had je in gedachten ?
Ik trek naar een geel gouden. Maar wil nog wel eens een wg er naast passen in het nieuwe jaar. En het liefst met een lichte plaat in de gg
Heel mooi
Dit is wel echt het slechtste moment om een Royal Oak te kopen. Deze 15300 staat te koop voor 57k, paar dagen geleden stond er eentje te koop voor 30k in Duitsland, nagenoeg dezelfde goede staat (binnen twee dagen weg). Ben heel benieuwd wat er begin 2023 gaat gebeuren. Helemaal de 4100 en 14790 zouden onder de 20k moeten komen, want die prijsstijging is alleen maar gebaseerd geweest op prijsstijgingen van nieuwe modellen. Leuk om te volgen in ieder geval
Mag ik eindelijk ook in dit topic meedoen hoor ik alleen maar dat het een slecht moment is om een AP te kopen. Ach, daar heb ik toch schijt aan want ik ben enorm blij met deze 14790SA.
Allen een gezond en voorspoedig 2023 gewenst!
Mooi hoor. Geniet ervan!
Thanks! Dat gaat zeker lukken:)
Zo dan, ik heb geen AP RO maar even in het nieuwe jaar genieten van al dat moois wat ik hier zie. Misschien ooit? Maar dan moet ik gaan verkopen en daar ben ik nog niet aan toe. Maar mensen wat laten jullie mooie AP’s zien, is het erg dat ik hier even van jullie AP’s geniet. Ben niet zo’n type die een AP gaat passen voor de kick en dan niet kopen, dus blijf lekker genieten van die van jullie
Wat vindt je zo mooi aan een AP Fred?
De vormgeving, de dial, de tapper band en natuurlijk een top uurwerk. Maar ik heb het dan vooral over de rustige dials, die met 3-4 subdials vind ik echt te druk. Maar dat mag ik vinden toch?
O ja Brick en de rest nog een goed en gezond 2023.
Jazeker mag jij dat!
Vooral dit is erg mooi ja.