AP Only (Deel 2)

Het is nooit een slecht moment om een AP te kopen.

Veel plezier met je NA!

2 likes

Audemars Piguet komt met een Straum hommage :laughing::wink: Niet zo mooi vind ik.

6 likes

Vind hem prachtig

6 likes

Cool dat ze de bezel frosted gemaakt hebben.

1 like

Lagersteentjes hadden niet rood moeten zijn en de gewichtjes niet van messing. Was mooier geweest (volgens mij dan) :slightly_smiling_face:

Weer wat leuks gepast:

Zelfde prijs ongeveer, maar ik denk toch eerder eerst voor de full bracelet experience gaan en dan over een paar jaar inruilen voor een gouden op een strap.

17 likes

Die gouden is ook wel heel lekker en dan eventueel ook nog op zwart rubber wat hem dan weer heel sportief maakt… Voor de afwisseling

1 like

Ik vind dat goud op leer niet mooi, heeft mij nooit aangesproken. Bracelet experience is de betere optie denk ik!

Precies dat ja. Je kan echt mooie combo’s maken dan.

Het is een smaak dingetje, ik vind het echt een super mooie combo. Maar ook ik vind de bracelet de betere optie ja. Dat maakt de Royal Oak de Royal Oak.

Maar toch… ik vind dit mooi.

7 likes

Beetje wisselen is leuk.

De stalen blijft het mooist

20 likes

Maar inderdaad de band maakt het een echte AP…

12 likes

Rubber is al wel een betere optie, vind de overgang van band op horloge niet zo aantrekkelijk, idd een smaak ding.

2 likes

Ja dat is toch super cool die combinaties!

Ik vind de stalen praktischer en logischer in bijna elke situatie, maar ik vind de gouden wel het mooiste horloge wat er is.

9 likes

Dit is toch wel ultiem gaaf!

20 likes

Op leer vind ik dit horloge niet tot zijn recht komen.
Dit is gewoon ontworpen voor de metalen band daar moet je niks aan willen veranderen.

Nietus :wink:

2 likes

Welkom bij de 14790 club! Prachtige MK2.
Groet, een 14790ST MK 1 eigenaar

1 like

en ‘betaalbaar’ :laughing:

1 like

Ben er echt uiterst tevreden mee!

AP eigenlijk te laat ontdekt waardoor ik het merk al uit mijn hoofd had gezet. Gelukkig dat deze toevallig op mijn pad kwam. Mid-size rocks🤘🏻

1 like

Net doorgestuurd gekregen van een collega, heel benieuwd wat ze hier gaan doen. Boutique, experience center? Pilot of vast?

In ieder geval een bezoekje waard als het opent

3 likes

Zal wel gewoon een boutique worden aangezien de meeste grotere steden in Europa er al wel een hebben. Ze lopen gewoon achter in Nederland nog