Valt aardig groot voor 37 inderdaad. Een Sd4K zou ik nooit kunnen hebben is mijn gedachte.
Ik weet niet precies wat omtrek van pols is. Maar 40mm is max voor horloge. Sub/GMT/daytona/Sd is allemaal prima. Maar vind 36mm Daydate en Datejust mooier staan. De 15450 klinkt idd klein met 37, maar valt redelijk groot. Maar voor mij perfect. Heb wel platte pols. Pas anders ook een 34! Scheelt je geld!
Edit:
Andere hoek
Dank voor de informatie. Best slecht ook dat ik nog nooit een AP om de pols heb gehad haha. Maar 41 is sws te groot vandaar de keuze voor de 37mm
Ach, in ergste geval is ie te groot. Maar verkoop je m gewoon ,-). Maar zou zeker proberen een 34 te passen. Een te grote APRO lijkt er dom. Zie je vaak.
Past toch prima. Kijk maar waar de kast eindigt. Je verkijkt je gewoon omdat de band geïntegreerd is.
Past mij prima!! Maar als je kleinere pols hebt, zou ik zeker ook 34mm overwegen.
Ook weer waar. Valt er überhaupt nog een Royal Oak bij de boutique te passen? Puur voor de impressie.
Ik kon alleen een 33 passen. Die was nét te klein. Mijn vrouw vond m wel kunnen. Zo close was t.
Mmmm oke, 33 is ook een Quartz toch. Die 3120 vind ik ook gewoon prachtig om te zien.
Yes, quartz. Voor mij nogo. Ik vind juist de kastbodem gaaf. Wil graag uurwerk zien. Een van de redenen waarom ik de 15450 verkoos boven vintage. Weet zo niet of de 34mm ook glazen kastbodem heeft.
Ja dat heb ik dus ook. 34mm heeft die ook maar een minder mooi kaliber. De 3120 in de 37 vind ik echt prachtig. Denk dat het de sweet spot word.
Ziet er top uit! Ik als alleen dat je een AP altijd alleen bij AP moet laten polijsten vanwege hun techniek. Of las ik dat verkeerd?
Die krijgen wel uitslag
Tuurlijk kun je een 37mm hebben.
Beetje polspresence hoort bij een RO!
Ben t vaak met je eens, maar ik vind dat de meerderheid hem te groot draagt. Niet jij en @Lucky-Luke. Maar op foto’s vaak veel te groot. Ik vind t juist mooi als ie niet té groot is. Hij heeft al presence genoeg.
Dan misschien toch even passen @TheWatchGuys. Beetje zonde als je er na lang wachten achter komt dat het toch net niet dat is wat je wilt. Veelal hebben de AD’s toch wel een TwoTone 37 mm liggen? Of ergens bij een grijze dealer? Ik heb ze allemaal kunnen passen bij Cologne Watches in Dusseldorf, de 15202st, 15300st, 15450st en 15500st. Meteen de platina 40mm DD en de GG Sub met groene dial.
Zoals je ziet hebben ze zowel de 34 als de 37mm.
Link AP voorraad Cologne Watches Dusseldorf.
Winkel zit in de Schadow-Arkaden in Dusseldorf, de mooiste winkelstad van Duitsland met o.a. 4 Rolex AD’s.
Goed verkocht!
Thanks Henk, inderdaad wel verstandig. Ga eens wat uitzoeken.