AP Only (Deel 2)

:sob:

Nu niet meer met deze :joy:

Zou ik sowieso wel doen. Maar ze schijnen bij pijnenburg Nu ook een top apparaat en de juiste man daar voor te hebben.
Dat is wel fijn zo dichtbij. En ik moet echt zeggen dat de service bij pijnenburg top is. Aanrader.

15 likes

Als ik zo deze 2 bekijk dan knalt de AP er tich wel veel en veel meer uit. Echt veel meer horloge :ok_hand:!
Grijze plaat vind ik op dit moment icm met staal mooier dan zwart.

6 likes

Is ook meer blikvanger. Andere kant: de Day-date kan je prima als daily dragen. Met AP is dat niet te doen. Die blijft niet mooi.

En de grijze plaat is idd in t echt veel mooier dan ik verwachtte! In ieder licht weer anders. Gaaf.

2 likes

Doe ik wel. Laat hem om de zoveel tijd wel opfrissen

2 likes

Cool. Benieuwd hoe dat gaat. Ik ben best redelijk goed in het netjes houden van een horloge. Maar zo’n platte bezel en de vlakken op de band… lijkt me lastig.

Ik mis m’n DJ. Jubi blijft zo mooi. De perfecte daily band!

2 likes

Daarom heb ik hem weer terug gekocht. Datejust vindt ik persoonlijk denk wel de mooiste rolex.
DD is gaaf maar verschil in prijs is ie het mij ook weer niet waard.
En nu met de rose AP erbij ipv de DD klopt het beter.

2 likes

Zolang dit niet leverbaar is,

blijf ik zeer tevreden met deze:

17 likes

Heeeurlijk setje👌🏻

1 like

10 likes

Op een of andere manier vind ik een DD 36 ook groter dragen. En niet klein ogen voor een 36.

Mooie collectie heb je daar :ok_hand:t4:

1 like

Als dat leverbaar zou zijn, dan zou ik bereid zijn een nieuwe hypotheek af te sluiten. Zo mooi zou dat zijn in het groen :heart_eyes:

1 like

:hear_no_evil:

1 like

Mooi! Wat gaat 'ie kosten?

Je kan ook wachten op die van mij bij AVW :wink:

1 like

op request is meestal te pijnlijk om openbaar te plaatsen :wink:

2 likes

29 uit mijn hoofd. Waarom er op request staat weet ik niet.

Grijs voor de grijze dag :cloud_with_rain:

19 likes

Als ik de mogelijkheid heb, ga ik die eens passen. Op foto toch een klatser! :ok_hand:t2:

1 like

Ben er ook erg blij mee! Denk dat je bij een grijze dealer de grootste kans maakt.

Dat denk ik ook. Benieuwd hoe ie zich verhoudt tot 15450 qua maat

Wat is het rustig hier, verdient evenveel aandacht als dat groene gedeelte :roll_eyes:

2 likes