AP Only (Deel 2)

Was echt een koopje dan.

Dat lijken wel de tactieken van een jaar geleden, madness!

1 like

12 likes

Waar zijn al die AP’s 🤷🏻, rustig hier

11 likes

Allemaal geschorst :man_shrugging:t3:

1 like

In de kluis…:joy:

1 like

Vandaag maar eens in het zwart

15 likes

11 likes

25 likes

Heel erg fraai!

1 like

Blauw is gewoon wel t vetst bij een RO

36 likes

Sorry heren, maar ik kan het niet laten. :joy::joy::joy::joy: en het is nog niet eens wansmaak woensdag!

1 like

11 likes

Voor wen vrouw gewoon tof! Ik zie er geen wansmaak in…

Dit is echt perfect

1 like

Die blauwe vind ik werkelijk zo verschrikkelijk mooi! Staat hoog op de verlanglijst! Wat een geweldig horloge

1 like

Als je voor jezelf zou moeten kiezen (los van Chrono24 waarde), welke kleur zou je nemen? Donker blauw is echt typisch Royal Oak en klassiek, ijs blauw is frisser en unieker.

  • IJs blauw
  • Donker blauw

0 stemmers

3 likes

Ik heb de ijsblauwe ook omgehad, die wordt (werd) beetje gehypt. Vond m zelf flets. Mss in de zomer wel cool. Of om “erbij” te hebben. Maar als je er een zou willen hebben, dan is donkerblauw gewoon de beste keus imo

10 likes

Ik moest gelijk aan hype en Czapek denken :see_no_evil:

Foto van het forum van @cdg

4 likes

Aaah een real life experience, dat is de input die ik zoek! Dus hij viel een beetje tegen? Was de kleur minder intens dan verwacht? Is deze video bijvoorbeeld te geedit of hangt het van het licht af:

Zo vind ik hem dan weer erg mooi namelijk. Ik ga binnenkort ook langs, hopelijk hebben ze deze dan om te showen.

Hypes zijn nooit leuk. Maar AP had al veel langer deze ijs blauwe dials op andere modellen, dus die mogen het :smile:

1 like