Tja, kun je idd. ook een Omega voor kopen. Maar da’s geen AP hoor.
Exact, dat is ook mijn beleving! En het vakmanschap en de service die ze keer op keer leveren is wel bewonderenswaardig.
Neemt niet weg dat ik me enorm goed kan voorstellen dat iemand er met zijn pet niet bij kan. Het blijft een vracht met geld.
Is het ook maar ik vroeg het me even af. Bedankt voor je antwoord
Kost je dus eigenlijk net iets meer dan €1,- per dag om AP te dragen. (En hem als nieuw te houden)
Welke band nog meer dan?
Overigens zijn die banden alleen al €400 ofzo per stuk toch?
Dus een beurt van €3000-3200 voor een aap chrono lijkt mij redelijk normaal.
Als die in die 10 jaar in prijs stijgt draag je hem gratis.
Een Hornback zwarte lederen band (€670) met zwarte stiksels. Die was al in bestelling, maar i.v.m. wat service problematieken, heb ik die als gift gehad. Erg netjes.
Zit nog in verpakking. Deze draag ik normaliter ook alleen in de wintermaanden, aangezien het leer door transpireren snel aangetast raakt. En nu kun je er gewoon mee zwemmen. Ook wel zo prettig.
Het kóst niks maar dan héb je ook wat!
Ik zat vanavond wat “AP talks” filmpjes te kijken. Dat is toch wel indrukwekkend hoor. Die verhalen. Petje af.
Dat maakt dit soort merken toch wel bewonderenswaardig.
Via een AD naar AP of een AP House?
Moet zelf ook nog een Roal Oak brengen voor service, daar moet ook een nieuwe bezel op en misschien een nieuwe case
Weet niet of ik je vraag goed begrijp. Maar je kan AP gewoon mailen en zij halen het horloge bij je op en brengen hem weer terug. Is gewoon service, maar kijk even op de website. Via een AD (Gassan) vragen ze 500 voor enkele het verzenden en het opmaken van een offerte, dus zou ik zeker niet adviseren.
Gassan is geen AD meer.
Nee klopt, maar ze hebben nog wel het contact voor service en onderhoud. En het leveren van accessoires kunnen ze ook nog. Tegen de hoofdprijs.
Beter dan gewoon idd via AP!
Ik bedoel idd of je het gedaan hebt via een AD (zie net dat er in Nederland geen ad meer is dacht dat er nog een in Eindhoven en Breda zat) of via AP zelf. Ben volgende week in Parijs dus misschien even een afspraak maken.
500 voor enkel opsturen en een offerte opmaken is wel
AP Amsterdam kan je dus mailen of bellen. Zij regelen dat het horloge wordt opgehaald en verzorgen de service etc.
Maar toch ook via de site waarbij ze je een shipping kit toesturen:
Heb je die gekocht? Nog niet eerder gezien hier, dacht ik.
Mmmm dat vind ik weer minder
Of helemaal staal of helemaal goud is het voor AP
Horloge is van mijn vrouw, maar ik heb hem gekocht. Alwaar een half jaar geleden.
Ik vind hem top. Rose goud steekt super mooi af tegen de frisse plaat. Ik ben overigens ook fan van de originele TT jumbo. Als ze die opnieuw uitbrengen zou ik zeker een poging wagen.
Hier ben ik wel heel benieuwd naar?
waarom zou de case vervangen moeten worden? Is de case van Forged Carbon of ceramic?
Als het om die 14790st gaat die je postte kan dat gewoon vakkundig gelaserd en opgemaakt worden hoor.