AP Only (Deel 2)

Het is idd forged carbon case (26176FO), de hoeken zijn niet scherp meer en de bezel is tegen iets gebotst en is gebarsten kan die ook niet meer dragen zo.
Ik heb al een afspraak gemaakt bij AP house in Parijs.

1 like

Bumble bee!!

Maar oef… dat gaat een heel duur geintje worden ja…

Een hele tijd geleden ook even een FC diver gehad, mega gaaf wel!

5 likes

:roll_eyes: bedankt voor het herinneren :heavy_dollar_sign: :heavy_dollar_sign: :rocket:

1 like

Mooi!!

1 like

Mooi hoor, staat jou ook top. 37mm ftw!

24 likes

Die 37mm is toch wel mijn soft spot

12 likes

Thank! Deze grijze is ook top! Ik vind de oudere varianten iets mooier, mede door het logo en extra tekst.

Schitterend! Ik ben in afwachting van een 41, maar twijfel soms nog wel over de maat. Eigenlijk is de 39 nog altijd de winnaar.

7 likes

Dat dacht ik ook, vanaf de foto gezien. Maar side by side niet meer. Hebben beide hun sterke punten. De 15550 draagt wat dunner. Net een jumbo. Ook cool.

Maar idd, bij de 15450 klopt eigenlijk alles

3 likes

Is dit geen 36?

Eens, en hij is net ietsje stoerder.

Ik vind die nieuwe 37 wel dicht tegen het originele design aan zitten.

6 likes

Klopt helemaal maar ik doelde meer op de mid-size modellen. Heb de 15450 wel vaker mogen dragen en die vind ik zelfs beter dragen dan een 15202🙊

2 likes

Ik vind zowel de 15450 als de 15550 perfect dragen.

3 likes

@BLROTBR had jij ook nog iets in bestelling staan?

Hoe groot is je pols? Als je een DD kan hebben moet dit toch zeker kunnen

Ja echt, voor mij ook de beste optie. Het enige dat ik zou willen is de pill shaped hands en markers van de Jumbo, maar je kan niet alles hebben hè.

2 likes

Vind ik ook, kan niet wachten om in de toekomst er een te bezitten in de juiste kleur dan.

8 likes

38mm :v:t2:

18 likes

Geen idee welke maat… maar gewoon deze

5 likes

Plaatje!

1 like

Vet!

1 like