AP Only (Deel 2)

Is al open hoor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

8 likes

Het kantoor van de importeur wel.
Maar het echte ap house dicht bij het Museumplein nog niet. Er was vertraging met de verbouwing

1 like

:blue_heart:

22 likes

Zo mooi!! Die brush is echt super maar ik kan mij zo de pijn inbeelden van de eerste kras :sweat_smile:.

2 likes

Ontkom je niet aan. Toch hou ik ze wel netjes. Beetje met beleid dragen.

1 like

Ik hoor de promo boys van IWC en influencers overal blaten dat hun nieuwe ingenieur toch echt wel super geprijsd is met 12,8 tov de andere “Genta’s”

Tegenover dit dus…

Ja n kever is ook goedkoper tov n 911 :roll_eyes:

Appels en peren

Niet te vergelijken dit en echt next level :drooling_face:

2 likes

Ik heb geen zin om vakjes te tellen. Maar 37mm? Lekker hoor! Plaat is mooi hè?

1 like

Wat een schitterend horloge!

Ben er wel benieuwd naar!

Yesh!

Ja! Steeds andere kleur blauw, heel gaaf!

Die van jou is ook :ok_hand:t2:

1 like

10 likes

Echt de meest perfecte brushing die er is :heart_eyes: Mooi vastgelegd ook.

1 like

https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-04-03/audemars-piguet-to-guarantee-55-000-watches-against-theft?leadSource=uverify%20wall

DAT noem ik nu es n verkoopsargument.

En nodig ook! Top hoor

7 likes

Dat is wel echt top! Waardevast horloges met 2 jaar dekking tegen diefstal. Als dat erin blijft heb ik een extra goede reden om er later een ROO bij te kopen.

1 like

Een klein beetje fraude gevoelig, gok ik?

Twee halen een betalen

Je moet een foto uploaden van je card én horloge tegelijk. Op deze manier kan AP meteen zien wie beide nog heeft. Mooie info om te zien wie er flippert.

Lijkt een mooie service!

1 like

Wat een rare marketing. Het signaal dat hiervan uitgaat is dat je met een AP een groter risico hebt op een inbraak of overval dan bij andere horloges. Fijn dat het dan wordt opgelost - maar dit is dan wel pas nadat je allerlei ellende hebt doorstaan die je je op de hals hebt gehaald door een AP te kopen. Succes om dit marketingverhaal aan je vrouw uit te leggen als je met je nieuwe horloge thuiskomt.

1 like

Ze kunnen het gewoon niet goed doen bij jou he?

Klote AP.

Het begint op een soort kruistocht te lijken.
Lukt het soms niet iets gealloceerd te krijgen of zo?

Dat jij dit topic nog volgt joh!

1 like

Ook tegen beschadigingen en verlies. Wordt bij auto’s ook wel gedaan en wil het gezicht van mijn vrouw wel eens zien als ik besluit dan maar geen auto meer te rijden. Jij kiest openbaar vervoer vermoedelijk?

2 likes