is het smokey dial?
Oke ik ben er weg van
Nee, petit tapisserie plain dial
Schitterend! ĆĆ©n van de mooiste Offshoreās!
De AP boetiek is alleen op afspraak te bezoeken, maar voor dat ik naar Amsterdam rij. Hoe werkt het kopen van een AP. Ik heb interesse in een: Royal Oak - 15510ST.OO.1320ST.06 - Audemars Piguet. Is dat te bestellen?
Ik verwacht dat je deze net zo āsnelā hebt als een Daytona of Sub (voor list bij de AD).
Bijpassend muziekje
Bij AP kan je geen juwelen kopen dat scheelt, is wachten ook een optie?
Geen juwelen, maar wel code 11.59
Wachten is altijd een optie. Net als hopen.
ja precies, je moet een 11.59 afnemen om een Royal Oak te krijgen⦠stap wel over op seiko of casio.
Bedankt voor de update, scheelt mij een trip naar Amsterdam
En ik maar denken dat je daar gewoon binnen kan lopen. Maar het kan blijkbaar alleen op afspraak. Komt zeer hoogdrempelig over. Toch wel een poppenkast. Wel vind ik de Code 11.59 Green prachtig.
Binnen paar uurtjes van AP naar Seiko of Casio.
Je ging er ook vol overtuiging voor!
Haha, GD is ook nog optie toch? Wordt beetje moe van al het koppelverkoop onzin. Maar ja AP moet ook de slechte modellen aan de man brengen.
Plan binnenkort wel keer een trip naar Amsterdam. Even spontaan naar binnen is er niet meer bijā¦
dit is wat de boetiek me vertelde: āze kunnen niets doen als je de boetiek uitloopt, maar ze kunnen kiezen aan wie ze verkopen.ā
en denk ik dat code 11.59 is ook heel mooij horloge! maar ik ben het ermee eens als je het snel wilt, dan is GD is de manier
Welke boutique?
Zwitserland. Heb je de boutique in Amsterdam bezocht?
Die is nog niet geopend, AP House opent een dezer dagen haar deuren in Amsterdam
Laten we er samen heen gaan zodra het geopend is!
Mwah, ik ben meer een einzelgƤnger.