🫣
Sowieso vind ik t gebruik van Duitse woorden binnen de Nederlandse taal vaak onnodig.
Daar trap ik niet meer in, ik ken mijn pappenheimers
Blijf maar weg uit Limburg dan
Currywurst uitgezonderd toch
Alleen met radler erbij
In not isst man den Wurst auch ohne Brot…
Heb je wel een heel mooi setje.
11.59 is niet verkeerd, maar even 50K aftikken is wel dingetje…
De nieuwere zijn veel mooier. Mooiere indexen, wijzers en kroon. Maar vond deze ook tof. Die kast is echt
Die nieuwe Code 11.59, met 3 wijzers, is inderdaad heel fraai en sportief. Ik vind het enige nadeel dat ze maar 30 meter waterdicht zijn. Vind ik niet passen bij dit type horloge.
Ja en een “gestampte” wijzerplaat voor dat geld had ook anders gemogen. Zie ik liever die blauwe hier in WG.
Ik heb meerdere horloges die amper waterdicht zijn. Boeit me niet. Als ik wil zwemmen met een horloge, doe ik wel een casio of een Sea Dweller om.
Ik zwem überhaupt nooit, laat staan met een horloge. Maar deze Code 11.59 ziet er heel degelijk uit. Je verwacht er dan in het kader van zekerheid toch wat meer van.
Mogelijk dat die waterdichtheid zo laag is vanwege de aparte dubbel domed vorm van het glas? Kan me voorstellen dat die de druk niet goed kan verdelen. Dan heeft het tenminste nog een esthetische reden en is het te verklaren.
Verder ben ik het eens dat je vanaf een bepaald budget bij (semi-)sportieve horloges toch wel 100m mag verwachten. Laat zo’n fabrikant maar gewoon een manier vinden waarop dat lukt, voor die centen.