Nice ! Binnenkort ook een afspraak. Ben erg benieuwd. Deze lijkt mij wel wat. Nog iets besproken voor wat betreft de interesse lijst en mogelijke wachttijd?
Ja, ik heb afgelopen week bezocht. AP dringt er nu op aan dat de code als eerste wordt verkocht. Zijn zullen jouw interesse lijst schrijven, maar, zoals gewoonlijk, het zal nog te lang duur voordat we het krijgen.
Maar wat houdt dit in dan?
Dit is echt fantastisch. Wat een ding
Ze willen dat mensen weten dat AP niet alleen RO is. Vandaar dat ze Code promoten wanneer je ze bezoekt. Mij suggestie is komt naar de AP house, schrijft je interesse lijst, en wacht. Zijn zullen je bellen wanneer je horloge is in stock.
Zo is t. Thnks, ga ik doen!
Ik vind het een gemiste kans van AP dat ze de code ook zo sportief hebben gemaakt met verwijzingen naar de RO.
Als ze niet alleen RO willen zijn, dan hadden ze juist verfijnde perpetual calendars, wandering hours, etc moeten maken in ronde dunne kasten. Dat is waar ze de afgelopen 50 jaar naast de RO mee hebben gescoord.
Doorboorduren op de Jules Audemars lijn bijv
Absoluut !
Nee, de blauwe. Ben zelf niet echt een chrono fanaat, maar wel een dik ding dit
Interesse natuurlijk aangegeven. Gegevens worden genoteerd. Wachttijd is onbekend en wordt ook niet gegeven. Hangt verder ook af van populariteit van het model en kleur enz.
Maar al met al leuke ervaring en verder zien we wel wat het gaat worden en wanneer
Zou je wel een beetje gedragen als je daar bent A, haha
Ja u wilt een horloge van 50k, maar hier hebben wij een ander horloge van 50k dat wij graag willen dat u koopt. U vindt die u wilt mooier? Dat kan, maar wij willen geen one trick pony zijn, dus wij willen graag dat u een Code koopt in plaats van een RO. En pas daarna een RO. U wilt eerst een RO en daarna misschien ooit een Code? Wie weet, misschien wel, misschien niet. Belt u ons niet, wij bellen uâŠ
Ga ik ook maar doen
50k is best prijzig voor een AP Royal Oak. Bedoel je een gouden Royal Oak met leren band, die zijn 42 of 43k volgens mij
Sorry, ik heb geen idee, ik pakte maar gewoon een voor de hand liggend rond bedrag.
RosĂ© gouden 41 kost âŹ51.600,- op leer.
Ik heb er toch niet bij gezegd welke . Komt ook omdat ik die omgehad heb. Vandaar die prijs nog in mn hoofd zit
https://www.audemarspiguet.com/com/en/watch-collection/royal-oak/26240OR.OO.D315CR.02.html
Oké
Omdat je reageerde op mijn post wat een gouden APRO kost
đ€·đ»
42k dus
APRO met chrono complicatie is prijziger maar dat is bij een stalen versie ook zo
Wat denk jezelf
Maar jij bent toch klaar met AP? Heb jouw ex onlangs nog omgehad. Nou, omgehad⊠Kreeg het ding niet eens om mân hand heen. Nieuwe eigenaar heeft kleine handjes