Ik ben heel benieuwd naar de manier van screening. Hebben ze vast een methode voor die in praktijk helemaal nergens op slaat.
We Will see. Ik laat weten of ik geholpen of naar buitengegooid ben
Prachtig ding!
Is dat zo op al je apparaten? Ik host mijn foto’s op Imgur.com.
Had ook is zo een probleem met een website op mijn laptop maar niet op mijn telefoon, gezocht en bleek dat mijn laptop die website blokkeerde.
Je staat er veel te negatief in. Gewoon lekker gaan kijken en over horloges praten.
Ga ik doen. Tnx
Het is gewoon net een date met een hele knappe vrouw (of man). Hier hangt vanaf of er een vervolg op komt.
We gaan voor de second date dan
Voor mij helaas hetzelfde verhaal (zowel op mobiel als op mijn laptop).
Ik heb ook een ‘screening’ gehad, wat overigens een prettig gesprek was. Inmiddels anderhalf jaar terug, vooralsnog dus nog de vraag of ik er goed ben doorgekomen
Ik kan mij hier bij aansluiten, prachtig horloge (vond ik altijd al op de foto’s, bij dragen helemaal overtuigd). Hopelijk kan ik het horloge ooit eens toevoegen aan mijn collectie
Mocht je tijdens het gesprek een bestelling plaatsen of hoe ging het?
Een bestelling plaatsen kan niet, je kan ‘je interesse’ tonen en dan hoop je ooit iets van hen te vernemen. Maar bij je eerste, 2de of -tig bezoek weet je niets. Pas als ze je bellen met ‘we hebben goed nieuws’ heb je het horloge.
@cootje en @sand , dat spijt me echt erg maar vermits de meerderheid mijn foto’s zien moet het wss toch aan de communicatie liggen tussen het apparaat en imgur.
Toch wel zichtbaar op mijn mobiel, niet op de laptop. Mooie foto’s!
Wat DVR aangeeft ging ook voor mij op, ik heb mijn voorkeur doorgegeven.
Ik neem aan dat niet iedereen die binnen wandelt een voorkeur mag/kan laten noteren?
Registeren ze het in een systeem? AP is voor mij nieuw vandaar mijn vragen.
Yep, ze registreren jou en je wensen in hun systeem. En maandelijks een enveloppe afgeven werkte bij mij ook prima!
Moet ook eens langs daar in Amsterdam, was begin dit jaar in Parijs bij AP House maar had weinig tijd heb alleen een horloge afgegeven voor service. Wel mooi showroom en vriendelijk personeel.
Heb nog wel wat wensen betreft AP
Als je vele maanden een horloge weg legt en het dan terug om de pols doet dan heb je weer dat ‘honeymoon’ gevoel, zalig
Ze houden erg van stroopwafels. Kennen ze daar niet.
Zal ik onthouden als ik er weer langs kom