Denk het wel hoor, hoewel zeker weten kan je het echt niet
Dan sparen we nog maar even door
Komt altijd weer goed
Tja, ja, AP, nie
Tja, komt door subtiele veranderingen in de eik.
Kansloos, die klakkeloze vertalingen
Volgens mij zijn dit 2 aparte verkoper? JD en Toptijd
Maar AP = AP
Leuk hoor.
Maar ik heb er geen dus gaan snel terug naar Rolex Only
Na zo veel jonge eiken nu een oude eik
De eik gaat binnen kort naar een wellness vakantie in Le Brassus
Die welness vakanties zijn vaak heerlijk luxe maar niet goedkoop. Ik kwam vaak als herboren uit zo’n vakantie tot ik de rekening kreeg .
Helaas heb ik die ervaring ook al gehad inmiddels.
Heb het herboren resultaat nog niet gezien, maar de rekening heb ik al gekregen😅
Je kijkt een paar weken niet op de AP site, en hop weer gestegen. Minimaal 2x per jaar.
Weet nog dat de 41 mm RO 15400ST in 2019, toen deze gediscontinueerd werd, 17,9k was.
Nu is de prijs voor een 41 mm RO 15510ST 28,7k. Anyway, het doet pas financieel pijn als je het belletje krijgt dat je er een mag aanschaffen.
Nou, dan is die gone😁
Wat kost dat tegenwoordig?
In mijn geval een Offshore Bumblebee was het wel meer dan gemiddeld, totaal ruim 7k, alleen de service was 2k, de rest onderdelen, nieuwe case (forged carbon is niet het beste materiaal voor een case maar ziet er wel gaaf uit), bezel, bandje en buckle.
Das nie weinig
Beter dus nooit gebruikt kopen.
De offshore chronos zijn berucht door de manier manier van opbouw, de chrono functie is als module op het standaard uurwerk gezet, een forged carbon case is ook wat delicater dan staal en de rubber pushers drogen ook uit.
Gebruikt is zou ik ze niet blind kopen
Je schrikt hier toch wel van; “berucht, rubber pushers drogen uit, delicate carbon case”.
Als dat echt zo is zou dit niet moeten mogen in deze prijsklasse. Best heftig.
Misschien een beetje aangedikt
Maar het uurwerk heeft wat meer onderhoud nodig dan gemiddeld, rubber vergaat gewoon dus dat was misschien niet het meest handige materiaal voor de pushers (je ziet het nu niet meer bij de huidige offshores) en de carbon case blijft gewoon minder lang mooi dan staal is mijn ervaring met mijn exemplaar en ze gebruiken het nu ook niet meer.
Bij de Grand Prix offshores vervingen ze de carbon bezel op een gegeven moment ook voor een keramische bij de service. Bij de carbon kun je de slijtage goed zien.
Als ze het erbij hadden verteld had ik misschien ook een andere gekocht, maar het blijft wel een gaaf horloge.