Het is een soort spaanplaat van vezels en lijm. Ik vind het wel aan de prijs voor het vervangen van die kast
Audemars Piguet Royal Oak (Submodel)
€ 39.900
Deze is ook gaaf. 50th en nieuw model @leonnardus
Staat ook een mooie fullset bij @Crownguard. Is dit dan ook carbon? Jammer dat de kast zo hoog is. Wel gaaf ding.
https://crownguard.com/nl/product/audemars-piguet-offshore-chrono/
Ben er al achter inmiddels. Bezel is van staal met rubber
zeker mooi
,
denk dat je de sprite en pepsi er wel op in kunt ruilen,
heb je wel weer de mooiste
Heb zo’n idee dat die 228239 al ergens anders ligt
Maar jullie zitten er wel vaker naast. Af en toe weet ikzelf niet eens meer hoe het zit.
Bij de gouden varianten genoeg mensen die een afgedragen bezel laten bewerken zodat het rubber eraf is en je een gouden bezel overhebt (kan ook bij de stalen versie).
Ja de hype is weg, dus hop in het blauwe dan
Deze snap ik niet zo 🤷🏻
Ik begrijp helemaal wat je hier zegt.
Vandaar ik de grijze prijzen, zeker in staal, absurd vind. Dan liever een volgouden Rolex.
Technisch heeft AP het best goed voor elkaar denk ik. De afwerking vind ik erg mooi en de band is inderdaad super.
Minpunt: Onderhoudsbeurten zijn erg prijzig.
Toch zie ik er graag 1 tegemoet in m’n collectie. Is weer eens iets anders dan wat ik nu heb. Maar dan wel voor list en in de juiste kleur
Zo zie je maar weer: totaal persoonlijk, ik had dat juist wel. Maar mss zit er wel verschil in een gebruikt ouder model en een nieuwe omslaan.
Dit is helemaal waar.
Wat doet zo’n onderhoudsbeurtje dan?
Echt een heel mooi horloge. Maar volkomen terecht om voor de listprijs te gaan. In het grijze circuit gaat het helemaal nergens meer over. Totaal doorgeslagen omdat er mensen zijn die een absurde prijs willen betalen. Mij niet gezien.