Nooit geweten dat mensen dat deden, ik weet dat die erg duur zijn om te vervangen. Maar ziet dat er niet raar uit? De bezel is dan kleiner en minder hoog.
klopt, vandaar dat je de pakking onder de bezel meer ziet.
Ook worden de schroeven afgeslepen zodat ze mooi vlak met de bezel zijn.
Nu ik goed kijk naar de gouden. Dat ziet er slecht uit, schroeven steken te veel uit en staan veel te veel naar de rand van de bezel en de pakking ziet er niet uit zo.
Geldt dat niet voor alle horloges (Patek, AP, VC en Rolex) in het grijze circuit.
Voor list snap ik
Maar de juiste kleur?
Als het gaat om een APRO zijn echt alle kleuren geweldig heb ze allemaal live gezien. Alleen de groene is iets flets naar mijn smaak, maar dat is smaak. Dus kleur zou voor mij geen dealbreaker zijn omdat ik het geweldige horloges vind. Wat ik geweldig vind? Vakmanschap, taper in band, kast, octagon bezel, bevels, polijst combi met brush
Daar heb je helemaal gelijk in. De rest is meer persoonlijke smaak. Zeker wat betreft kleur. Horloges met zwarte dial heb ik bvb al genoeg. Lekker neutraal ook.
Blauw en groen heb ik ook, maar doet mij dan meer.
Blauw heeft mn voorkeur. Maar tegen groen zeg ik ook geen nee. Je hebt wel gelijk dat die iets meer flats oogt.
Blauw is zeker cool maar grijs en silver zijn ook heel gaaf, geweldige sunburst op een prachtige wijzerplaat.
Mooie aan de groene is dat het vaak zwart lijkt, maar zoals gezegd vind ik die iets te flets
100000%
Allemaal niks die ouwe meuk.
APRO blijft voor mij het mooiste horloge
Had ik ook hoor.
Geen wow effect.
En toch blijft 'ie lonken. Rare dingen, die AP’s.
Zeker.
ik bedoel op de ap die hij laat zien
Bedoelde ook niet die van jou. Dat verhaal was al klaar
die bedoel ik ook niet,
goed lezen wordt ook steeds moeilijker…
Hij maakt het vooral zichzelf erg moeilijk.
Chunky
Is dit de 15450?
Love it!
Yes! Perfecte maat vind ik
Mee eens, prachtig horloge. Alleen de petit tapisserie op de oude modellen vind ik nog wat stijlvoller.
Ik heb een keer de 15450 (voor list) laten schieten, dom dom dom. Ik heb de 15550 nu op mijn wensenlijst staan.