Beter voor iets meer de 15450 nemen. Liever geen Vaucher uurwerk in je AP.
Is daar iets mis mee dan?
Wat mij betreft wel. AP kan dat prima zelf, dus waarom outsourcen? De enige die daar wijzer van wordt is AP en niet jij als klant. En dit Vaucher uurwerk is nu niet bepaald een JLC 920 met enige historische relevantie. Dus als je de keuze hebt - en die heb je altijd - dan liever een 15450.
Off shore
Nee joh.
Staat je goed. Bjoettie!
Ok. Dus Vaucher verkoopt per jaar 35000 uurwerken aan allerlei fabrikanten, waaronder Hermes, een paar independents in het lagere segment en een plakmerk als āGerald Charlesā. En dit zijn dan nog de meest aansprekende namen. Nee dank je. 15450 altijd boven 15550.
Eerlijk gezegd maakt de movement mij in dit geval vrijwel niets uit en had ik misschien zelfs een voorkeur voor een closed caseback. Het gaat mij puur om het design van de RO in de voor mij perfecte maat van 37mm.
Heel mooi! Ziet er erg strak uit ook. En mooiste āwitteā dial die er is vind ik.
Zo heeft ieder zijn voorkeuren. In dit geval zou ik ook liever een closed caseback hebben. Maar liever nog een 15450 - nog goedkoper ook.
Hoe mooi een AP RO in 37 mm ook is, juist in deze extreme prijscategorie vind ik het Vaucher uurwerk toch wat afbreuk doen aan dit horloge. In een lager segment vind ik persoonlijk dat wat minder uitmaken.
Moet wel relaxed zijn om John Mayer en Ed Sheeran te zijn, alles is beschikbaar en one offs kunnen bestellen bij AP en Patek
Minder filmpjes posten en meer fotoās van je Bumble bee.
De Engelse belastingdienst is iig heel blij met Ed (zal een van de weinige beroemdheden zijn die āeerlijkā is):
Moet die nog ophalen. Ze kunnen het ook opsturen maar wil die liever zelf ophalen bij AP
Best een leuke video. Vond die John Mayer wel vrij irritant overigens.
Ik vind m wel enthousiast eigenlijk, oprechte watch nerds
Aardig om te luisteren. Maar makkelijk mooie collectie bouwen met unlimited funds en access. Doe dat maar eens met 100k/250k.
Dat lijkt me meeeeer dan genoeg. Voor 100k kan je echt een dikke collectie samenstellen