AP Only (Deel 2)

Heel plezierig AP House bezoek gehad. Na een afspraak, zullen ze de tijd voor je nemen. Het AP house is prachtig en stijlvol ingericht. Zeer zeker de moeite waard. Als je geluk hebt, is er veel moois om te passen. Ze proberen je thuis te laten voelen en dat lukt wel met de ambiance, die de locatie uitstraalt. Als ik zo’n mooie bar had als in het AP House, dan kwam ik de deur niet meer uit.
Qua merkbeleving ongeëvenaard, hoewel ik nu alweer een aantal jaar wacht op het verlossende belletje.

4 likes

🫣

1 like

Dat is de RO 41mm met blauwe plaat. Nummer weet ik zo even niet uit mijn hoofd.

1 like

Bull shit toko, ze zouden de klanten moeten ontvangen met fluwelen handschoenen, en blij moeten zijn dat er uberhout belangstelling is ,je moet blij zijn , vriend kreeg zn laatste keuze aangeboden zij netjes mischien belt U mij eerdaags voor no 1 zij de dame…of nooit meer

:100::ok_hand:

2 likes

Wat staat hier ?!

5 likes

Ref. 15510ST.OO.1320ST.06

Lekker kort, nie :grinning:

4 likes

14 likes

Mooie reclame! Zag het ding voorbijkomen op je website. Ziet er strak uit zo te zien.

1 like

Thanks! :pray:

1 like

Mooi horloge hoor

11 likes

Nice! Moet nog even wennen aan de nieuwe wijzerplaat. Weet zo niet wat ik mooier vind.

Gm,

Geen stress, je heb tijd genoeg de komende jaren… :rofl:

3 likes

De zon schijnt eindelijk weer!

28 likes

Haha leuk daar he

Padvocaat, wat begrijp je niet… :wink:

Deze Royal Oak Offshore vind ik wel heel mooi. Daarnaast een Royal Oak 15510ST met de blauwe wijzerplaat.

8 likes

Is dat de 37 mm? Vind je hem soms te klein? Ik vind hem erg mooi staan en iets minder opvallend dan de 41mm!

2 likes

Haha dat is zeker waar. Heb altijd hetzelfde met auto’s de mooiste modellen vind ik in het begin altijd wat minder. Maar uiteindelijk… :hot_face:

1 like

ik vind dit denk ik de tofste config RO.

Prachtig.

2 likes