🫣
Dat is de RO 41mm met blauwe plaat. Nummer weet ik zo even niet uit mijn hoofd.
Bull shit toko, ze zouden de klanten moeten ontvangen met fluwelen handschoenen, en blij moeten zijn dat er uberhout belangstelling is ,je moet blij zijn , vriend kreeg zn laatste keuze aangeboden zij netjes mischien belt U mij eerdaags voor no 1 zij de dame…of nooit meer

Wat staat hier ?!
Ref. 15510ST.OO.1320ST.06
Lekker kort, nie 
Mooie reclame! Zag het ding voorbijkomen op je website. Ziet er strak uit zo te zien.
Thanks! 
Nice! Moet nog even wennen aan de nieuwe wijzerplaat. Weet zo niet wat ik mooier vind.
Gm,
Geen stress, je heb tijd genoeg de komende jaren… 
Haha leuk daar he
Padvocaat, wat begrijp je niet… 
Deze Royal Oak Offshore vind ik wel heel mooi. Daarnaast een Royal Oak 15510ST met de blauwe wijzerplaat.
Is dat de 37 mm? Vind je hem soms te klein? Ik vind hem erg mooi staan en iets minder opvallend dan de 41mm!
Haha dat is zeker waar. Heb altijd hetzelfde met auto’s de mooiste modellen vind ik in het begin altijd wat minder. Maar uiteindelijk… 
ik vind dit denk ik de tofste config RO.
Prachtig.
Klopt, het is de 37mm. Ik heb een 36mm Datejust en een Medium Reverso Duoface, dus ik ben wat kleinere maten wel gewend en deze Royal Oak draagt echt een stuk groter. Ik vind hem qua maat dus perfect!
Vroeger keek ik ook altijd meer naar de 36mm 14790 en dus de 37mm 15450 in plaats van de 39mm 15300 en 41mm 15400. Ik vond de 41mm altijd veel te groot en de 39mm net iets te groot dragen door hoe de eerste links vallen. Maar het is een smaak dingetje. Ik houd wat meer van een subtiele maat als het horloge erg shiny is en ik vind het ook mooi om meer van de bracelet te zien als je recht van voren kijkt.