Klopt, het is de 37mm. Ik heb een 36mm Datejust en een Medium Reverso Duoface, dus ik ben wat kleinere maten wel gewend en deze Royal Oak draagt echt een stuk groter. Ik vind hem qua maat dus perfect!
Vroeger keek ik ook altijd meer naar de 36mm 14790 en dus de 37mm 15450 in plaats van de 39mm 15300 en 41mm 15400. Ik vond de 41mm altijd veel te groot en de 39mm net iets te groot dragen door hoe de eerste links vallen. Maar het is een smaak dingetje. Ik houd wat meer van een subtiele maat als het horloge erg shiny is en ik vind het ook mooi om meer van de bracelet te zien als je recht van voren kijkt.
Het is een smaak dingetje en dat kan per merk en per model verschillend zijn. Oh en de fase waar je in zit (kleine horloges, grote horloges, dik, dun, etc) Voor mijzelf heb ik bij de 37mm (en 38mm chrono) het beste gevoel.
Bij deze post staan foto’s van de time only en de chrono. Maar daar zit nog wel een groot verschil in. Sommige 41 mm modellen vallen kleiner dan andere, doordat de hoek van de “endlinks/lug” verschillend is.