AP Only (Deel 2)

Heel gaaf!

1 like

Verdient deze AP wel! Niet mijn ding, wel erg gaaf!!!

1 like

Zo dik :heart_eyes:

1 like

Erg bijzonder horloge! Gaaf!

Hoe hoog is 'ie? Vind die codes er altijd groot uit zien wat best meevalt meen ik.

1 like

Pfoe, indrukwekkend. Toont wel aan dat het beeld dat je soms hoort van een merk met één model (en wat ik ook ergens voor had) ze toch keihard tekort doet.

De nieuwe is knap, maar die “og”, holy shmoly. En dat is dan nog zonder close-ups en macro shots. :smile:

1 like

10,7mm. Draagt kleiner dan je zou denken. 10,7 is sws al niet hoog, maar 41mm voor mij wel fors. Maar door de “indeling” van de plaat, lijkt ie kleiner dan een time-only code. Draagt denk ik ongeveer als een sub. Dat de band direct naar beneden “flared”, helpt wss ook.

Ik vind overigens de dikke codes heel vet. Maar dan kom je wel bij de gecompliceerdste modellen terecht. Hier zie je t verschil in dikte:

Edit: nog niet goed zichtbaar. Ik zoek ff een betere foto.

12 likes

Dat klinkt zeer redelijk ja. Hij oogt wel goed passend op jouw foto’s.

Dat deel ik dan weer niet. Die zeer gecompliceerde, maar logischerwijs wat dikkere horloges doen me weinig.

Dat ze dit in een 41x10.7mm behuizing hebben gestopt vind ik wel erg gaaf.

1 like

Dat dus :facepunch::ok_hand:

1 like

Absoluut, heel vet inderdaad :ok_hand:

2 likes

Heel, heel, héél erg cool!

Van harte met deze klapper!

1 like

wat een kanon,heel mooi :ok_hand:
gefeliciteerd

1 like

Heel erg mooi! Cool dat je m toch hebt uiteindelijk :white_check_mark: Geniet van deze byzondere AP :ok_hand:t2:

2 likes

Ok, I confess😁

3 likes

Ik vond de sterretjes erg tof. Zie je op de foto bijna niet maar is heel mooi irl.

2 likes

Geldt sws voor de code. Voor ik m bij jou irl zag, was ik er niet zo kapot van. Het gecurvede glas moet je ook irl zien, idd net als de aventurine. Ik zal later proberen om dat wat beter vast te leggen

Irl zie je beetje dit:

15 likes

Erg cool, gefeliciteerd. Echt een bijzonder horloge met een bijzondere complicatie.

1 like

Bedankt voor de mooie reacties!:smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik denk niet dat je er zomaar een tweede van tegenkomt in Nederland, als ik lees hoe lastig deze worden uitgeleverd :ok_hand:

Stunning dat jij het hebt, wil het graag een keer live zien :heart_eyes:. In Geneve toen niet gezien, was meer met ‘the beast’ bezig :roll_eyes:

2 likes

Dit is de eerste!

Komt goed, met een Lagavulin 16y erbij!

Dat was een mooi bezoekje!

3 likes

Super gaaf man. Zou ik ook graag eens in het echt zien!

3 likes