Dat was wat he
. Doen we zeker nog eens
Heb je toch mooi op de foto gevangen hoor . De kast is echt een beauty ook
Heb het toen ook redelijk in beeld kunnen brengen, wel lastig om het heel goed op de foto te vangen
Ik maak 99,5% foto’s met mobiel. Heb al paar keer fototoestel gekocht, dat ik dan toch niet heel veel gebruik. Maar als je echt gedetailleerde, mooie foto’s wil maken, is een mobiel gewoon niet geschikt
Beide goed gelukt. Mooi om te zien.
Ja, is erg gaaf! Mijn voorkeur zou wel de ‘niet-Offshore’ zijn in het geval ik kiezen mag, maar deze is wel gelimiteerder. Prijs zo rond de €150K.
Gaaf hoor! Heb me bij AP wel laten vertellen dat ze in de gaten houden waar die horloges allemaal blijven. Registratie voor extended garantee via de site zien ze dat dit soort limited editions in korte tijd voor premium (neem ik aan?) weggaan en ze dat toch niet leuk vinden.
Jij ook mee bekend?
Klopt, dat kúnnen ze zien, maar verschilt wel hoeveel actie ze er op nemen met snelheid doorverkoop en per model.
Maar met dat gevaar van blacklisting houd je rekening door zorgvuldig om te gaan met koper en verkoper. Dus ik verwacht dat het in de praktijk meevalt!
Ja, maar koper wil registreren op zijn account. Verkoper zal na 0-6mnd niet aan de AD vragen of ze het oké vinden om het horloge alweer te flippen toch?
Koper vind het vaak -bij de juiste prijs- wel oké om dat later (na bijv. een jaar) te doen.
Ik vind dit toch gewoon een klatser hoor. Als je t kan rocken: supervet. Leuk om te zien!
Ik zou te allen tijde direct registreren. Probleem van de verkoper, moet ie maar incalculeren dat blacklisting zal plaatsvinden
Hoppa, niet alleen de lusten maar ook de lasten gewoon dragen
Tevens heb je dan coverage.
Deze is best strak nog!
Best wel
Nooit weg mogen doen !
Die 15450 silver stond jou echt top.
En die code heb je ook te snel weggedaan.
Waarom zou je ‘m willen registreren, als je daarmee een ander blacklist?
Coverage. Dat is een ijzersterke reden.