met inruil van je horloges kom je er wel toch
Die
is niet zo betrouwbaar dan, want is gewoon nog actief hoor. Elk horloge dat je bij AP koopt, heeft 2 jaar coverage.
Idd eens, netjes dat een GD reageert. Ongeacht wat je ervan vindt.
Ik moet eerst weer eens wat geld verdienen Leon.
Tulpen schieten straks weer uit de grond.
En de cashflow ook weer dan😜
Ah, dat wist ik niet. Want de website zegt horloges uit 2022-2023.
Het begon met horloges, aangekocht in 2022. Begin januari, bij het vertrek van de vorige CEO, is het opgeschort. Vanaf eind januari dit jaar heeft de nieuwe CEO het weer ingevoerd. Het is dus 2 weken “weggeweest”. Voor die periode geldt het overigens ook weer met terugwerkende kracht.
Als je AP beschadigt, waardoor hij niet meer goed werkt, wordt dat kosteloos hersteld (niet esthetisch dus). Als je beroofd wordt, of bestolen, krijg je kosteloos een nieuw exemplaar.
Zonder kosten, deze 2 jaar durende “service”. Ik vind het onderscheidend!
Chamfers van een AP zijn gewoon the best
schitterende foto’s
Prachtig inderdaad
Thanks, heel leuk om deze op de foto te zetten. Sowieso leuk om mooie foto’s te maken van prachtige horloges
moet ook eerlijk zeggen de foto’s van jou zijn ook altijd heel erg mooi
daar heb ik dus geen rust en feeling voor
Here it is ! Terug uit Zwitserland van wat spa tijd met een verse service en (lichte opmaak band en kast; )
Wat een cool horloge met de Triple Date functie en in mijn ogen de perfecte afmeting.
Beetje vintage vibe maar toch ook wel van deze tijd…
We gaan genieten van deze
38mm is top of niet @551er ?
Cool en mooie foto’s ! Goede skills @SAT heb je met de camera:raised_hands:t2: Moet nog flink oefenen
Thanks en is idd dezelfde —> 25807st !
Heel mooi !
Veel draagplezier
Helemaal eens! Hele aparte configuratie, met een redelijke complicatie in een op en top toolwatch.
Een beast van 42mm is heel vet, maar komt niet iedereen mee weg:
Heel veel vintage vibe door het tritium en het feit dat t negentiger jaren ontwerp is.
Ik weet nog steeds niet of het 38-38,5 of 39mm is. Maar imo superformaat dit!
Voor de liefhebber wat extra info over deze toffe referentie:
Eentje om t af te leren:
En leuk voor @Fabian1, een foto die ik in het kantoor van AP Amsterdam zag hangen:
Heel veel plezier iig met deze niet alledaagse, maar supervette Offshore!!