AP Only (Deel 2)

klopt.
maar daytona staat mij beter.

10 likes

Ja dat is een mooi maatje.
Heb er nog een voor je. Mag je zo ruilen met die AP :innocent:

1 like

:cold_face:

1 like

AP :fire:

12 likes

Nog beetje gunstig qua prijs gekocht? Zie het inmiddels wel weer stabiliseren en enigzins acceptabel worden.

1 like

Moet je nog wel even doorsparen :yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen::yen:

3 likes

Heb gem in de duurdere tijd gekocht.
Maar wat is duur als je iets mooi vindt :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Bietje maar :relieved:

Ik zou m wel dragen. Of inruilen op een beter maat anders.

1 like

Prima maat! :ok_hand:

2 likes

De AP staat je veel toffer :+1:

1 like

Foto uit archief, maar op rubber wat rustiger. Begreep alleen dat AP dit niet meer levert voor de 15500.

11 likes

Volgens mij is het zo dat ze helemaal niet meer willen wisselen met banden op Royal Oaks. Dus als je een bepaalde configuratie koopt, is het de bedoeling dat je m zo houdt.

1 like

Helemaal mee eens ! Precies mijn maat :+1:t2:. Daarom heb ik ook de 37 mm gekocht.
Ik zeg altijd “een AP 37 draagt als een 39mm horloge van een ander merk / model”

5 likes

Met recht tè groot wat mij betreft :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

22 likes

De kleur van deze blauwe plaat is :ok_hand:t2:

1 like

Hier nog een wat scherpere, niet iPhone, foto

21 likes

:heart_eyes:

1 like

Jij past m beter :slight_smile:

1 like