F@cking vet!
Okee, zou ‘m niet hoeven alhoewel ik ‘m ook niet zal kunnen betalen.
Nee gekheid, is er een reden waarom hij ‘m wegdoet ? Toch geen geldnood ?
Denk eerder dat de familie dit heeft geïnitieerd.
Niet mijn plaat en indices. Wel een mooie maat!
Dit is een top maat
Inruilen die rollies en je hebt m
Zou wel gaaf zijn.
Dat weet ik. De AP Royal Oak is een verfijnd horloge van grote klasse. Dan geldt het Duitse gezegde “In die Beschrenkung zeigt zich der Meister”, ingetogen klasse dus. Dit staat naar mijn mening dan op gespannen voet met een reuzengroot vallende 41 mm. De 39 mm zit er tussenin maar valt ook groot uit.
In deze context vond ik bv de 36 mm Rolex Explorer van vorig jaar erg mooi. Het hoeft dus niet meteen supergroot te zijn
Welke kleur zou je mooist vinden?
Als damesmaat valt zelfs de 37 best groot. Er is sinds enkele jaren ook een 34mm leverbaar. Dit lijkt mij de perfecte damesmaat. En voor de dames diie niet graag de tijd opnieuw instellen na een wissel is er een 33mm quartz in hele mooie uitvoeringen zoals de two-tone met diamantbezel.
mooi horloge
maatje groter is denk ik beter…
In Nederland genoeg vrouwen van boven de 1.80m, die kunnen alles dragen
Helaas promoot AP de 37mm echt als damesmaat ja (op RF was er iemand uit Azië die als man geen 37mm mocht kopen). Maar goed, ik als man van 1.90m zou geen andere maat Royal Oak liever hebben dan de 37mm
Mij past gewoon de 41 het beste. De 37 kreeg ik niet eens over mijn hand heen en de 39 jumbo was me te fragiel.
Bij mij wel, maar ik kreeg hem niet dicht Ik heb ook twee extra schakels erbij moeten bestellen. Dat zegt ook genoeg. Een 36mm Datejust heeft meer dan zat schakels.
wel heel mooi
Hoe werkt zoiets dan eigenlijk? Krijg je die schakels voor niks extra’s!?
Ik ken vele mensen met 15400’s (echte en neppe, o hí Ralph) en 15500’s maar niet één ziet er (meer) zo uit als die van jou. Zeg eens eerlijk, wordt jouw Royal Oak stiekem gepamperd en na een uurtje dragen in een zacht kussentje gelegd?