AP Only (Deel 2)

Nog ff doorhosselen, dan pik jij die 15450 gewoon op hoor!

Naja als ik list zie moet ik maar eens op de lijst… :stuck_out_tongue:

Nee zonder dollen, die is ook te groot voor mijn pols. Heb een tijdje terug een omgehad en ik werd er niet heel warm van. De off shore’s en Chrono’s op rubber vind ik gaaf maar de normale RO doet mij niet zoveel tbh.

Deze zou leuk voor je zijn.
Is 37mm op rubber.
Helaas niet zonder diamanten verkrijgbaar.
Blijft een damesmaatje hè.
Ik vind dat het kan voor jou, maar ben niet je werkgever natuurlijk.

4 likes

Dan liever een 126655 en houd ik nog 7k op zak :rofl:

1 like

Hoe ziet dat eruit? Als een Aziaat erbij lopen bedoel ik?

Zonder diamantjes een heel gaaf ding!!!

1 like

Absoluut!

Ik bedoel de wristshots van aziatische verzamelaars. 14cm polsomtrek met een 44mm aproo of een 47mm panerai. Veel te grote horloges voor de bescheiden polsen

Ah ok, zo bedoel je dat. Omdat ik ook een Aziaat ben begreep ik het niet helemaal. Maar je bedoelt gewoon te groot: zeg dat dan

1 like

Ik snap niet zo goed dat je dat niet begrijpt “omdat je ook” een Aziaat bent. Ik zie geen reden waarom je je persoonlijk aangevallen zou moeten voelen.

Niet alles is meteen rascistisch hoor… Als we spreken over als een Italiaan erbij lopen hebben we er een bepaald beeld bij, flamboyant en soms zelf een tikkeltje vrouwelijk. Of als een Amerikaan erbij lopen, dan denk je toch ook aan wijde broeken en te grote schoenen. Allemaal stereotypen gebaseerd op uiterlijke vertoning en een andere smaak uit een andere regio.

Ik weet niet of je je altijd zo aangevallen voelt, maar dat vind ik dan wel echt vervelend voor je. Ik heb een Joodse achtergrond en zie ook van alles voorbij komen. Als ik net als het Cidi over alles zou vallen zou ik helemaal gek worden. Ik zou zeggen, relax.

6 likes

Ik ben heel relaxed, en heb je mij het ‘r’ woord zien gebruiken? Ik heb dat beeld niet zo wat je allemaal opnoemt. Misschien moeten we het over horloges hebben en niet hele volksstammen erbij gaan halen anders wordt het een beetje ingewikkeld

1 like

Ik vind het jammer om dit soort discussies nog te moeten voeren. Dat lukt ook niet via een forum.

Enige wat ik kwijt wil; je had ook gewoon kunnen zeggen oh ja zo bedoelde ik het niet.

Damn…

On topic: Die code 11.59 lijkt mij mooi, ,maar huge.

2 likes

Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Net zoals jij Ryan in het begin niet begreep. :+1:t2:

De opmerking van als een Aziaat erbij lopen komt niet van mij vandaan. Ik zou dat zelf ook niet zo snel zeggen. Ik wilde slechts aanmoedigen om niet over ieder dingetje te vallen.

Eens, is echt super mooi!

2 likes

Heel erg mooi.

En

Is goed :muscle:

1 like

Nieuwste aanwinst :ok_hand:

15 likes

Gefeliciteerd! Is dat die van Crownguard? :slight_smile:

1 like

Westate Watches

4 likes

Ik heb een keer ergens gelezen dat bij een onderhoudsbeurt standaard de rubberen lunette vervangen moet worden en dat dat 1200 euro zou kosten.

1 like

Wat een meesterwerk :heart_eyes:

5 likes

Mooi ding man. Ik heb deze ook overwogen.

2 likes