AP Only (Deel 2)

Hoort die zo rond gepolijst te zijn? Ben niet echt bekend met dit model maar de AP’s die ik heb gezien hebben vaak wat strakkere randen.

Volgens mij wel :slight_smile:

1 like

:see_no_evil:
Verder mooi horloge wat je ook niet veel ziet.

2 likes

Ik vind het persoonlijk ook een best opmerkelijke design keuze van AP. Ik had het ook wel wat scherper verwacht. Desalniettemin een heel tof horloge!

1 like

Is gewoon gepolijst.
Tof horloge. Heb er ook naar gekeken. Maar ik had 'm wat strakker willen hebben.

1 like

Is geen designkeuze.

1 like

Gefeliciteerd met het horloge, leuk model en ben t wel eens met bovenstaande reacties dat ie waarschijnlijk ooit eens gepoljst is… . Niks mis mee maar Indien je het ooit wat “strakker” wilt hebben heb ik een adres voor je in BE ( woon jij dacht ik ook; ) weer in factory finish kunnen krijgen! Stuur maar PB als je interesse hebt. Verder lekker genieten✌🏻

1 like

Even nagegaan en is inderdaad 1 keer gepolijst, geen ramp denk ik dan :slight_smile:

ik vindt het toch wel jammer dat de scherpe lijnen eraf zijn
dat is toch wel wat AP bijzonder maakt

Ik heb gebruikte en nieuwe gehad en zie het verschil wel.
Anders x opsturen naar AP. beste optie

2 likes

Blijft een mooie klok. :slight_smile:

3 likes

zeker weten

1 like

Geweldig gaaf horloge hoor!!! Maar idd, een goeie tip van @Lucky-Luke. Als ie scherp is, is ie dubbel zo mooi!

1 like

Ik word enorm hebberig van al deze plaatjes.

NA vakantie plaatje. :grinning:

25 likes

20 likes

Deze tijdje geleden eens gepast. Gouden vind ik hoog oude lullen gehalte met deze plaat en band… de offshore wel cool maar heb al een grijze plaat.

8 likes

Weer beetje leven in het topic blazen!

13 likes

Manman. prachtig!

1 like

Die gouden is niksnie ouwelullen! Alleen beide veel te groot…