AP Only (Deel 2)

De blauwe rules :blue_heart:

1 like

Laatst eens in de hand gehad. Erg mooi, net als de grijze.

De blauwe is begerenswaardig. Of t ook de mooiste is, weet ik niet. Ben gek op blauw, vind t geweldig in Rolex, ook in AP. Maar maakt bij de 15450 het horloge (dat al niet supergroot is) wel echt kleiner. Ruthenium (grijs) is irl heel apart, erg mooi. En zoals je zelf al zegt, de wit/silver is ook te gek. You can’t go wrong eigenlijk.

10 likes

De grote jongens op de meet! Nice!! :sunglasses:

1 like

7 likes

Deze krijgt minder aandacht dan-ie verdient. Ook mooi hoor!

1 like

Wat wil een mens nog meer

14 likes

Een DJ in 41mm?

2 likes

Heb ik

7 likes

Meer niet nodig toch

1 like

Die band. Heel gaaf. Aftermarket?

Dat denk ik wel. Ik zal eens informeren maar denk dat ie alleen voor de rose origineel is

1 like

Wanneer en waar komt er een AP-boutique in Nederland? Hoorde dat S&C per 1 januari niet meer verkoopt dus dan ga ik er van uit dat dit reeds bekend is?

Voor zover ik hier al gelezen had komt er geen in Nederland. Maar kan er naast zitten.

@JPM @picolino

3 likes

Echt waar? Van Schaap zelf gehoord?

Je zou er maar voor op de lijst staan :see_no_evil::innocent::fire::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik ben om :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Eentje voor @Watch2Morrow om t wachten wat zwaarder te maken. :smiley:

4 likes

Ik begin ‘m ondertussen wel te knijpen. Heeft het nog wel zin om ergens op de lijst te staan als AP de leveringen volledig in eigen hand neemt? Moet ik dan opnieuw achter in de rij aansluiten?

1 like

Ik begrijp trouwens volledig dat dit een eerstewereldprobleem van enorme omvang is, maar dat even terzijde.