Dan krijg je korting
Heerlijk een vlam nieuwe. Zit te twijfelen, dragen of wegleggen nu deze nog ongedragen is
Dan krijg je korting
Heerlijk een vlam nieuwe. Zit te twijfelen, dragen of wegleggen nu deze nog ongedragen is
Met zorg dragen Henry, best of both worlds😃
Ik ben echt zo benieuwd hoe je dit klaar speelt. Er is toch simpelweg niet aan te komen? En jij tovert er zo even een in de stickers uit je mouw.
Gewoon lief zijn
Even wegleggen, goed over nadenken en in de tussentijd genieten van die lekkere DJ om je pols
Ik ga morgen weer eens bellen naar de AD waar m’n Datejust blijft.
100 punten
Welke wil je ?
Deze is gaaf. Heb ik live gezien
Ik helaas nog niet. Maar ik denk idd niet dat hij tegenvalt. Misschien niet heel tijdloos, wel lekker hip.
Ja doe nog even wat meer foto’s @551er.
OT Mijn vorige iPhone was een iPhone X dus na vier jaar werd het weer eens tijd voor vervanging.
Ik denk dat vooral de camera en natuurlijk ook de snellere processor een hele verbetering zijn. Camera is ook superieur ten opzichte van de iPhone 12 pro die mijn vrouw heeft.
Staat dat ding van jou voor 40K bij Crown te koop?
Om eerlijk te zijn, vind ik het echt kut. De halve wereld wil die dingen, jij krijgt er in 1 jaar 3… En koopt hem uiteindelijk alleen maar voor de handel… Toch?! (dit exemplaar dan, de andere 2 niet) Blijft een rare wereld, die van lijsten en gunnen…
Dus dit!
@Lucky-Luke geen persoonlijke aanval hoor, maar doe mij maar een AP voor list & hij blijft gewoon lekker .
Zit toch in de stickers, deze? Hij weet dat ie er jeuk van krijgt… Ik had hem ook niet laten liggen.
Niet persoonlijk als in: ik gun het hem van harte, het gaat leuke centen op leveren & dat levert ons weer plezier in het ik vreet vlees topic op.
In de stickers krijgt ie er minder jeuk van
De mijne gaat wel meer kosten dan dat.
Wat bied je ??? 43k ??
Wordt nog wel erger met AP. Straks bij geen 1 AD meer te krijgen die dingen.
Ho ho 3 van die dingen koste wel meer dan 100k hé. Dus krijgen doe ik niks .
Wat weet jij daar nu van. Ohhh helemaal niks.
Jaloezie noemen ze dit.
Dat zie ik toch anders
Droom maar lekker verder.