AP Only (Deel 2)

Krijg ik sommige mensen ook op deze manier :wink:

2 likes

Lijkt hier het groene gedeelte wel! :popcorn:

6 likes

I know.
Je hoeft je niet zo persoonlijk aangevallen te voelen.

Ik ben gezond jaloers op jou als AP bezitter. :+1: Als ik zo de AD’s moet begrijpen & de nieuwe weg die AP inslaat dan lijkt me dat logisch toch? (en ja, ik heb al wel eens een bod gedaan op een AP, boven list, grijs… Dus ja, ik WAS in de markt… Maar zo hard als die prijzen omhoog knallen, dan is de lol er voor mij af… Ik krijg ze niet, maar mag ze ook niet kopen. :crazy_face:

Ik ontken dit nergens, ik zou het ook wel willen. Daarom geen persoonlijke aanval, maar meer een hard op; ‘hoe dan’…

4 likes

Ok dan. Maar jij denkt zeker dat ik ze zomaar krijg.

Dat snap ik wel. APRO is gewoon het mooiste horloge.

Maar dan was het niet genoeg. En nu liggen ze rond de 40 en over een half jaar 50k. Sterker nog daar staan ze al op. De blauwe 15500 zie ik al op 70k staan.
Dus als je er nog 1 wil zou ik nu toeslaan. Volgend jaar is het +10 a 20k

Ik krijg ze ook niet. Maar he kunt ze wel gewoon kopen toch.

Gewoon lief zijn.

1 like

Bijna 51k
Deze aanbieder loopt altijd iets voor maar hier gaan ze zeker heen.

Audemars Piguet Royal Oak (Submodel)
€ 50.765

1 like

De blauwe

€ 73.000

Hier vragen ze 50k gedragen voor een zwarte.

€ 49.900

Serieus als je er 1 wil dan vandaag kopen

3 likes

Dat zeiden ze laats tegen mij ook bij een tussenhandelaar.
Sterker nog hij gaf zelfs aan dat hij ze zelf nu niet verkoopt omdat die verwacht dat ze bizarre prijzen gaan opleveren over ± 1 jaar.

4 likes

Ik denk de zwarte en grijze op 65k wit 55a 60k en de blauwe gaan naar de 80 a 90k

Knettergek. Maar het aanbod is belabberd.

Slimste is om mijn zwarte ongedragen in de kluis te laten

6 likes

Pfffffff.

Vol gas de Nautilus achteraan.

Het zijn gewoon hele mooie horloges. Mooi gemaakt. Scherp als een mes. Mooie facetten. Ja, echt top. Mooier dan een Nautilus imho.

7 likes

Heel mooi.

Die rose was gaaf.

Maar hier loop ik ook graag mee rond als ik zover ben om hem te gaan dragen.

9 likes

Moet je eerst opwarmen op zo?

2 likes

Zeker doen! Kun je er in de goede tijden weer 3 voor de prijs van 1 halen haha. (Als het echt mee zit)

In elk geval geniet er van. We zouden het allemaal willen als ons budget het toelaat.

1 like

Gewoon lekker dragen joh. Ik sta al 1.5 jaar op een of andere vage lijst, maar ik zie het somber in.

1 like

De Ceramic OS vind ik echt schitterend.

Als iemand wilt ruilen ik heb een sub en een DD in de aanbieding :rofl:

3 likes

Staat leuk om je dijbeen! :ok_hand:t2:

4 likes

Bij crowngaurd de ro chrono die is pas mooi😍

1 like

Laatste ochtendje met deze om de pols. Nu met jeuk en pijn op de bank aan de studie.

Het was een prachtig en fijn horloge, maar niet voor mij gemaakt. De huiduitslag is verschrikkelijk vervelend en pijnlijk, maar ik ga hem zeker missen.

Mocht iemand een betere huid hebben, hij is op te pikken bij @AmsterdamVintageWatches.

2 likes

Rolex moet je hebben

1 like