AP Only (Deel 2)

Ik heb geen mail gehad. :joy::+1:

Dat wist ik wel :joy:

Ik vind dat ik toch wel een hele nette reactie van je gehad heb hoor.

Geef niet, neem het gewoon over :rofl: AP is AP :star_struck:

Alle gekheid daar gelaten. Succes met je moeilijke keuze die iedereen hier zou willen hebben.

1 like

Wat zeg je nou eigenlijk? Dat ik raar en afgunstig ben naar Metin en hem stang door te verzinnen dat Schaap Citroën vanaf januari geen AP meer voert? Als dat is wat je zegt heb je een aardige klap van de molen gehad.

1 like

Jij had er ook geen ongeloofwaardige motivatie bijgezet :grin:

1 like

Het is ook wel lachen, de AP houses krijgen op Google vaak een slechte beoordeling, minder sterren dan je zou verwachten. En als je dan wat verder klikt naar de recensies lees je dat mensen boos zijn dat ze geen afspraak kunnen maken en idd niet binnenkomen. :joy:

Dat zou @JPM nooit doen. Er is er maar één zo laag op HF.

Heel blij mee! Nog bedankt man! :+1:

15 likes

Jij ook bedankt voor de Celebrations :+1:

3 likes

Sowieso.

Jep dat bedoel ik ja.

Eerst maar eens zwart op wit voordat je iemand zijn volgende droom op deze manier de grond stampt. Zo zie ik het.

Nou komop met die mail.

Niet alleen vd molen :wink:

Sfeertje hoor.

Let’s turn those frowns upside down.

Wat een joekel. Doe mij die ouwe dingetjes maar.

10 likes

afbeelding

2 likes

AP only, het nieuwe Rolex only! :joy: :joy: :joy:

4 likes

Komt door het donkere weer denk ik. Gewoon lekker een zonnebankje pakken en niks aan de hand. :sun_with_face:

Om de boel even helemaal op de kast te jagen dan.

1 like

Ho eens…

Doe ik mee

4 likes

Was verdwaald op HF kom ik hier maar snap er niks van. Is niet groen dit topic maar toch voelt het groen🤔

2 likes

Heb vestiging Rotterdam gebeld toen ik erover las op dit forum, een paar weken geleden. De juffrouw aan de telefoon bevestigde het: Schaap stopt per 1/1/22 met AP.

Is dat een 14790? Ik moet zeggen dat ik die hands en hour markers mooier vind dan de moderne varianten. Dichterbij het origineel.

1 like