Zitten ook een paar pareltjes tussen. Misschien anonimiseren en hier posten
Heerlijk.
Eigenlijk moeten we dat soort dingen opsparen en het allemaal in een groot topic posten.
Dat is echt Jambers-level-HF, weet je toch… Zelfde als je wat te koop hebt staan.
Overdag (openbaar) is hij een gewaardeerd forumlid maar als de nacht valt (achter de schermen) is hij een notoire lowballer en premiejager.
edit disclaimer: Dit is een crosspost en niet gericht aan de gebruiker boven mij, berust louter op toeval
Nog geen berichten gehad of ze die van jou straks kunnen overnemen?
Nee dat gelukkig niet. Zou ook gek zijn, ik weet niet eens wat ik ga en mag kopen.
FTFY.
Dan ga je ook nog onderdruk gezet worden met de huidige regels voor de verkoop en gaan mensen list eisen.
Ja dit is mij overkomen…
Bij jou snap ik het wel.
Ik zou het inderdaad vreemd vinden als ze het NIET doen.
Ik neem aan dat ze je wel een beetje dingen laten passen die bij je ‘klantprofiel’ passen toch? Beetje zuur als je drie pas-sessies hebt gehad, eindelijk voor die blauwe 37mm hebt gekozen en dat ze dan zeggen: “sorry man, die mag niet”…
Waar lees jij dat in terug dan
Teentjes getrapt oid ?
Waarom zou ik. Of zitten je @Watch2Morrow te stagen ?
Mensen zitten echt raar en afgunstig in elkaar
Maar is dat dan al 1-1-22 ?
Ik heb geen mail gehad.
Dat wist ik wel
Ik vind dat ik toch wel een hele nette reactie van je gehad heb hoor.
Geef niet, neem het gewoon over AP is AP
Alle gekheid daar gelaten. Succes met je moeilijke keuze die iedereen hier zou willen hebben.
Wat zeg je nou eigenlijk? Dat ik raar en afgunstig ben naar Metin en hem stang door te verzinnen dat Schaap Citroën vanaf januari geen AP meer voert? Als dat is wat je zegt heb je een aardige klap van de molen gehad.

Ik vind dat ik toch wel een hele nette reactie van je gehad heb hoor.
Jij had er ook geen ongeloofwaardige motivatie bijgezet
Het is ook wel lachen, de AP houses krijgen op Google vaak een slechte beoordeling, minder sterren dan je zou verwachten. En als je dan wat verder klikt naar de recensies lees je dat mensen boos zijn dat ze geen afspraak kunnen maken en idd niet binnenkomen.

Wat zeg je nou eigenlijk? Dat ik raar en afgunstig ben naar Metin en hem stang…
Dat zou @JPM nooit doen. Er is er maar één zo laag op HF.

Eerste paar was nam ik nog de moeite om te beantwoorden
Heel blij mee! Nog bedankt man!
Jij ook bedankt voor de Celebrations

raar
Sowieso.

stang door te verzinnen dat Schaap Citroën vanaf januari geen AP meer voert?
Jep dat bedoel ik ja.
Eerst maar eens zwart op wit voordat je iemand zijn volgende droom op deze manier de grond stampt. Zo zie ik het.
Nou komop met die mail.

aardige klap van de molen gehad.
Niet alleen vd molen