AP Only (Deel 2)

Ik zou me goed kunnen voorstellen dat je even baalt als je hoort dat de zaak waar jij er eentje in bestellingen hebt staan stopt. Het zal wel een ongekende rij worden voor die nieuwe AP-Boutique mocht deze er daadwerkelijk komen.

@Henk ik heb die mail oprecht gehad maar ik verwijder e-mails vaker dan ik ze bewaar.

Ben benieuwd wat zo’n boutique betekent voor de beschikbaarheid van bijvoorbeeld een 15500.

1 like

Zodra ik iets in dit topic post ontvang ik structureel PB’s van (voor mij onbekende) HF-leden met vragen over ingang tot AP.

Soms zelfs met persoonlijke info en motivatie etc. Voel me net een AD medewerker bij het lezen.

Eerste paar was nam ik nog de moeite om te beantwoorden maar nu niet meer. Ben ik nu arrogant aan het worden?

3 likes

Nee.

Voor niets komt de zon op :slight_smile:

Zitten ook een paar pareltjes tussen. Misschien anonimiseren en hier posten :grin:

2 likes

:rofl: :joy:
Heerlijk.

Eigenlijk moeten we dat soort dingen opsparen en het allemaal in een groot topic posten.

1 like

Dat is echt Jambers-level-HF, weet je toch… Zelfde als je wat te koop hebt staan.

Overdag (openbaar) is hij een gewaardeerd forumlid maar als de nacht valt (achter de schermen) is hij een notoire lowballer en premiejager.

edit disclaimer: Dit is een crosspost en niet gericht aan de gebruiker boven mij, berust louter op toeval :innocent:

4 likes

Nog geen berichten gehad of ze die van jou straks kunnen overnemen? :see_no_evil: :sweat_smile:

1 like

Nee dat gelukkig niet. Zou ook gek zijn, ik weet niet eens wat ik ga en mag kopen.

1 like

FTFY.

Dan ga je ook nog onderdruk gezet worden met de huidige regels voor de verkoop en gaan mensen list eisen.

Ja dit is mij overkomen…

1 like

Bij jou snap ik het wel.

1 like

Ik zou het inderdaad vreemd vinden als ze het NIET doen.

1 like

Ik neem aan dat ze je wel een beetje dingen laten passen die bij je ‘klantprofiel’ passen toch? Beetje zuur als je drie pas-sessies hebt gehad, eindelijk voor die blauwe 37mm hebt gekozen en dat ze dan zeggen: “sorry man, die mag niet”…

Waar lees jij dat in terug dan :nerd_face:
Teentjes getrapt oid ?

Waarom zou ik. Of zitten je @Watch2Morrow te stagen ?

Mensen zitten echt raar en afgunstig in elkaar :nauseated_face:

Maar is dat dan al 1-1-22 ?

Ik heb geen mail gehad. :joy::+1:

Dat wist ik wel :joy:

Ik vind dat ik toch wel een hele nette reactie van je gehad heb hoor.

Geef niet, neem het gewoon over :rofl: AP is AP :star_struck:

Alle gekheid daar gelaten. Succes met je moeilijke keuze die iedereen hier zou willen hebben.

1 like

Wat zeg je nou eigenlijk? Dat ik raar en afgunstig ben naar Metin en hem stang door te verzinnen dat Schaap Citroën vanaf januari geen AP meer voert? Als dat is wat je zegt heb je een aardige klap van de molen gehad.

1 like

Jij had er ook geen ongeloofwaardige motivatie bijgezet :grin:

1 like

Het is ook wel lachen, de AP houses krijgen op Google vaak een slechte beoordeling, minder sterren dan je zou verwachten. En als je dan wat verder klikt naar de recensies lees je dat mensen boos zijn dat ze geen afspraak kunnen maken en idd niet binnenkomen. :joy:

Dat zou @JPM nooit doen. Er is er maar één zo laag op HF.