AP Only (Deel 2)

Ja, dat vond ik niet te snappen. Ik denk dat als je die niet mooi vindt, je de grijze of blauwe ook niet bijzonder vindt. Zoveel verschil maakt de plaat niet. Die witte is ook geweldig imo.

Ik weet t, ik weet t, is persoonlijk.

Ps, zeg ns ff sorry tegen @Jurk. ben benieuwd naar die tekening en die reactie was idd nergens op gebaseerd!

3 likes

Haal je gewoon de blauwe 37.
Ik heb binnenkort een leuke YM
Komt helemaal goed Mettie :smiley:

2 likes

Als je hier een Snitchzelhoff karakter bijtekent mag je losgaan.

Thnx man. Gaat helemaal goedkomen. Beetje stoeien voor het echte werk is ook leuk.

2 likes

Jammer. Dan kan ik het helaas niet doen. Ik probeer zaken niet achter iemand zijn rug te doen en zou dat niet kies vinden richting Han. Dat is iets tussen jullie.

:+1: Ik gun het je van harte. Succes. De reis is toch het leukst, dus dit is al een onderdeel er van.

Ik heb het al achter me gelaten. Maar als jullie oude koeien uit de sloot gaan halen en hier grappen over willen maken moeten imho alle karakters meedoen. Zo niet, laat mij er dan ook buiten.

I know. Je bent lief :heart:

Hier gniffel ik bijvoorbeeld om. Maar om het nou dagelijks te lezen? Meh.
Vooral wetende dat er ook AD-medewerkers met een schuin oog meelezen en wat er reeds heeft plaatsgevonden.

2 likes

Mmm… lastig. Ik zie het als losstaand grapje wat ik wilde maken. Maar als jij dat anders ziet dan zal ik het niet maken :+1:

Meh of mehbie ?

1 like

Dacht ik ook :nerd_face:

4 likes

Vind ik ook.

Gelukkig.
Ik zal er geen grapjes meer over maken

:innocent:

1 like

2 likes

Dat vind ik ook. Grapjes mogen best schuren maar ik heb @Jurk nog nooit de grens zien overschrijden, maar misschien ligt mijn idee over grenzen hoger.

4 likes

Probeer het altijd wel leuk te houden :slight_smile:
Nou ja, lekker aan de zeefdruk gewerkt.

2 likes

Bij AP boutique of via S&C?

Misschien gelden er andere regels voor deze of gene, maar Schaap stopt toch per 1/1 met AP?

Waar heb jij dat gelezen?

Ik heb een e-mail gehad van schaap waarin dat letterlijk staat.

Geloof er niks van. Mij niet bekend dit. Heb je kopie mail ?

En welke 1-1 ?

1-1-22. En het is je eigen keuze om het niet te geloven want het is echt zo. Ik heb die e-mail hier al vaker gedeeld.

1 like

Klopt.

Mij niet bekend en zit hier toch regelmatig. 1x meer delen maakt dan ook niks meer uit.

Dat klopt ik kan hem alleen niet vinden. Waarom kies je er eigenlijk voor om mij voor één of andere jan lul uit te maken in plaats van het gewoon te geloven?

1 like