AP Only (Deel 2)

Een model tussen deze twee in zou top zijn. Een 39mm non-Jumbo.
Misschien komt die er wel in 2022?

De 41mm in het wit is sowieso best log. Misschien met blauwe dial iets cooler?

3 likes

Ik wist t wel

13 likes

is echt te groot op jou pols lucas,en zijn top zwaar
ik vindt ze echt helemaal geweldig,maar dragen echt niet fijn helaas :disappointed_relieved:

1 like

Ruil je je dd er toch op in bij een grijze dealer?

1 like

Te high end voor mij :innocent:

Die ziet er wel lekker uit zeg :drooling_face:

1 like

Allemaal waar, maar het zal nooit een blijvertje zijn dus een uitstap naar iets zoals dit kan wel haha.

Daarom. Niet dralen, maar ophalen!!

1 like

Nee joh die stenen plaat van je dan :joy::joy::+1:t2:

1 like

Ik had hier zo’n leuke tekening over willen maken :joy:. Maar ja. Ik heb blijkbaar iets verkeerds gedaan bij @Watch2Morrow .

Succes met je keuze Metin :+1:
Je kunt niet fout gaan.
Het zijn allemaal grails, die ik iig nooit zal hebben.

3 likes

ja voor een uitstap naar een ander merk,is dat idd wel leuk

Ook.
Weg ermee.
Ik wil gewoon instappers van staal

Was het maar zo makkelijk. Het is niet dat ik zomaar wat mag meenemen. Het moet nog in bestelling worden gezet.

Mid-januari ga ik weer langs bij AP om een aantal extra horloges te passen. Zo’n keuze maak je maar Ă©Ă©n keer (denk ik).

En als het wat langer duurt en er is inmiddels een vervanger voor de 39mm gereleased :exploding_head:

Ik had bij het passen van de witte 37mm een beetje het “never meet your heroes” effect.
Bij de volgende pas-sessie neem ik mijn 41mm Sub niet mee.

Ja, dat vond ik niet te snappen. Ik denk dat als je die niet mooi vindt, je de grijze of blauwe ook niet bijzonder vindt. Zoveel verschil maakt de plaat niet. Die witte is ook geweldig imo.

Ik weet t, ik weet t, is persoonlijk.

Ps, zeg ns ff sorry tegen @Jurk. ben benieuwd naar die tekening en die reactie was idd nergens op gebaseerd!

3 likes

Haal je gewoon de blauwe 37.
Ik heb binnenkort een leuke YM
Komt helemaal goed Mettie :smiley:

2 likes

Als je hier een Snitchzelhoff karakter bijtekent mag je losgaan.

Thnx man. Gaat helemaal goedkomen. Beetje stoeien voor het echte werk is ook leuk.

2 likes

Jammer. Dan kan ik het helaas niet doen. Ik probeer zaken niet achter iemand zijn rug te doen en zou dat niet kies vinden richting Han. Dat is iets tussen jullie.

:+1: Ik gun het je van harte. Succes. De reis is toch het leukst, dus dit is al een onderdeel er van.

Ik heb het al achter me gelaten. Maar als jullie oude koeien uit de sloot gaan halen en hier grappen over willen maken moeten imho alle karakters meedoen. Zo niet, laat mij er dan ook buiten.

I know. Je bent lief :heart:

Hier gniffel ik bijvoorbeeld om. Maar om het nou dagelijks te lezen? Meh.
Vooral wetende dat er ook AD-medewerkers met een schuin oog meelezen en wat er reeds heeft plaatsgevonden.

2 likes

Mmm
 lastig. Ik zie het als losstaand grapje wat ik wilde maken. Maar als jij dat anders ziet dan zal ik het niet maken :+1:

Meh of mehbie ?

1 like