Deze doet het wel voor mij;
Denk zo’n 17,5 - 18cm. De 37mm is idd groot zat
Toen ik hem paste zeiden ze dat alle links er op zaten en die zat net iets te strak, oftewel ik heb 1 of 2 extra links nodig voor een comfortabele fit. Is dat bij jou ook het geval?
Daar had ik geen last van. Zaten alle schakels er wel op?
Ze zeiden van wel. En ik dacht omdat het geadverteerd wordt als Small dat daarom de bracelet ook minder groot is. Zo zat het bij mij:
Kon jij er nog gewoon een vinger tussen doen?
Dacht het wel Maar goed, jij hebt 18+ polsen en was waarschijnlijk enthousiast op dat moment.
Hahaha En dan was het nog warm ook
Ik kreeg bij passen een 15450 nauwelijks over mijn hand heen. Toen het toch gelukt was kreeg ik de sluiting niet dicht. Was nieuw bij de AD en dan zitten alle schakels er in. Bij de 15202 en de 15500 geen enkel probleem. Polsmaat 18,5-19.
De 15450st is gewoon een damesmodel. Fact
AP levert de horloges allemaal met een standaard aantal spare links in de band aan. Past hij dan alsnog niet moet je ze erbij kopen geloof á € 300,- in geval van een stalen variant.
Ja dat is wat ik ook begrepen heb. Ik vond het alleen apart omdat bijvoorbeeld de 36mm 14790 standaard veel meer links heeft en daardoor ruim zat zit, met zelfs nog 1 link over. Maar goed… dat kan ook AP’s manier zijn van zeggen dat ik toch groter moet gaan
AP has spoken
Die Wil ik wel ns proberen!
t Is geen 15450, maar niet verkeerd!
Een model tussen deze twee in zou top zijn. Een 39mm non-Jumbo.
Misschien komt die er wel in 2022?
De 41mm in het wit is sowieso best log. Misschien met blauwe dial iets cooler?