Hij speelt hard to get. Dan is de kans groter dat hij hem krijgt. It’s a game.
Btw ik vind de 37mm het mooiste staan!
Denk in blauw. Zonder Chrono.
Hij speelt hard to get. Dan is de kans groter dat hij hem krijgt. It’s a game.
Btw ik vind de 37mm het mooiste staan!
Denk in blauw. Zonder Chrono.
Maat staat ook jou perfect op deze foto!
Ik zou de 41 nemen. Misschien even wennen, maar staat je prima.
Ziet er prima uit inderdaad. Ik gok dat je pols 16,5cm meet?
Ziet er hetzelfde uit dan de 41m op jou pols
Dat bedoel ik.
Metin zou gewoon de 41 moeten rocken!
Als de premium buiten beschouwing wordt gelaten zou de overweging 37 vs 41mm toch makkelijk zijn, i.e. 37 is groot genoeg voor sommigen.
De meesten denk ik zelfs. Met de kastvorm en bandaanzet valt de 41mm gewoon heel erg groot.
Gelukkig koop ik merken die alleen maar afschrijven, is de keuze om voor een 38mm te gaan ipv een 42mm bij een ZEP makkelijker.
Ik denk dat de premium hier geen rol speelt. Die is er bij allebei. En als je 22K uitgeeft, wil je wel iets dat je gewoon goed past.
Yes, klopt inderdaad !
Zo veel?
Dit dus.
Hier heb je een punt. Op basis van digitale beeldmateriaal staat 37mm grijs nu bovenaan
Eehm 22.4k
Ik zou een Invicta inruilen. Die zijn vaak 3000 euro, maar wellicht ehum… zijn ze in de aanbieding. Trappen ze vast in.
Wat is de omtrek van jouw pols? Mijn pols is iets meer dan 18cm en ik zou zelf ook voor de 37mm gaan.
Sommige mensen hebben liever een groter horloge om de pols en andere weer een kleinere voor de vintage look. En ook dan weer is het afhankelijk per merk en model of je groter of kleiner beter vindt staan.
Ik vind veel te groot. Maar deze is wel erg klein.
35/36 gaat. 34 Royal Oak mss ook nog wel. Maar ronde kast 33… da’s wel echt vintage.