AP Only (Deel 2)

15450st = :ok_hand::sunglasses:

1 like

Hier zie je ze naast elkaar. Both jum…

6 likes

Pff lastig.
Neig toch naar links. Vooral door het ontbreken van die lichte(witte) ring naast de bezel.

4 likes

Ook nu ben ik het eens met je David.

1 like

Beiden prachtig maar die linker is echt :star_struck:

Zo staat de witte 37mm me. Niet slecht hè? Denk dat grijs of blauw mooier is IRL.
Binnenkort ga ik die twee ook passen.

Occasion gedragen door een dame :sweat_smile:

7 likes

rechts,rechts,zeeeer zeker rechts :heart_eyes: :joy:

1 like

“Van een oud vrouwtje geweest” :grin:

1 like

Ik heb achteraf gezien zoveel spijt. 5 jaar geleden bijna een 14790 gekocht voor €6.500, niet gedaan omdat ik twijfelde over de staat. Daarna meerdere keren getwijfeld tussen een 15300 en 15450. Ik wilde altijd voor de witte / zilveren dial gaan en die werden met korting nog aangeboden bij Gassan en in Dubai (voor rond de €15.000 dacht ik) :hear_no_evil: Weer niet gedaan.
En nu… nu wil ik er nog steeds een net zoals altijd, maar ik woon in een grote stad en zou er waarschijnlijk niet eens een taxi meer in mee durven stappen. Ik heb de boot gemist dus. Misschien over een paar jaar als ik niet meer in Nederland woon bijvoorbeeld. Maar ja, het blijft voor mij het mooiste horloge wat er is, alleen vind ik het zonde om hem alleen voor “thuisgebruik” te nemen :wink:

1 like

Weet niet hoe oud die is. Ik heb ze “meer schitterend” gezien

1 like

Deze heeft regelmatig zij aan zij met een sleutelbos in een handtasje gezeten.

1 like

Bedoelde qua plaat. Maar kan aan licht liggen

Al met al was dit geen overtuigend horloge. Een verse blauwe of grijze gaat mijn hart hopelijk sneller van kloppen.

1 like

Ik vond wit ook heel gaaf. Wellicht zijn de nieuwe platen wat “frisser”

Edit:
Hier zie je mss wat ik bedoel:

6 likes

Heb deze joekel ook omgehad. Frisser inderdaad.

7 likes

Ik had gewoon ja gezegd tegen deze metti

3 likes

Nah… deze was echt te groot.

1 like

De “klassieke” AP, blauw/grijs of zwart maakt niet uit, is toch wel echt holy grail materiaal zeg.

Beter deze topic vermijden :sweat_smile:

1 like

Heb m ook omgehad. Groot. Maar zou het zeker doen. Gezien jij er ook genoeg naast hebt is het leuk voor de afwisseling.

37 ook goed hoor. Maar wat netter.

3 likes

Dit is toch een perfecte maat zo op het oog. Geen overhang. Vind dit je beter staan dan de 37mm en dan is dit ook nog eens de lichtste plaat.