AP Only (Deel 2)

Kunt niet alles verwachten voor die centen, toch?

1 like

Hahaha! Heb je ook gelijk in, ik leg de lat te hoog…

1 like

En dan is ‘ie ook nog 2mm te groot voor de gemiddelde pols :wink::+1: (niet voor Henk natuurlijk)

2 likes

41 is het nieuwe 39. :grinning:

3 likes

De nieuwe groene Royal Oaks.

5 likes

Gadverredamme wat lelijk. Wat heeft iedereen toch met die lelijke platen en bezels :face_vomiting:

Is wat ik nog mis. Mischien komt er wel een groene plaat voor de 15500 uit :ok_hand:

1 like

Als je de bezels niet mooi vindt, waarom kijk je dan naar dit topic? Want dit is t officieuze APRO-gedeelte

3 likes

Ik ga gelijk zeiken ondanks dat ik ze wel wil hebben.
De geelgouden chrono is een Daytona ripoff vind ik. Zij zien dat die ineens gewild zijn en doen het exact na. En ook de jumbo had een tapisserie plaat moeten hebben. Dit ziet er uit als een goedkope replica van een van de mooiste horloges op aarde.

1 like

Ik bedoelde de groene bezels :wink:
Zoals bij de 116610LV :nauseated_face:

3 likes

Gelukkig kan je ze toch niet kopen.

4 likes

Nee, ik ben een te skeere student voor een stalen Rolex. Ik koop wel het volgouden ‘topmodel’, die zijn goedkoper.

3 likes

Tsja… het blijft een wonderbaarlijke serie…

Ik was laatst bij een grote AD in R’dam. :wink: En iemand een tafel naast mij kwam z’n Hublot inleveren ter reparatie. De verkoopster pakte er een laptop bij om de gegevens in te voeren waarbij ze even stil bleef en zei: “Dit is een AP toch?”. :cowboy_hat_face: :clap:

2 likes

Ik ben eigelijk op zoek naar een andere opbergdoos. Iemand een idee ?

1 like

basic-viskoffer-gevuld
Hier kan aardig wat in dacht ik zo :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Een viskoffer :sob:

Wat een hobby is dat. Echt helemaal niks voor mij. Krijg er stress van. Te veel spanning of er een vis zal bijten. Laatste x dat ik heb liggen vissen was zonder haakje :joy: heerlijk was dat :wink:

2 likes

Bot gevangen zeker? :wink:

Lekker rust gevangen :ok_hand:

En echt serieus zonder haakje. Geen stress en lekker kunnen slapen

6 likes

Baas!

1 like