AP Only (Deel 2)

14 likes

Horloge kwijt?
De band alleen is ook een kunstwerk op zichzelf, dat wel!

Weet waar die is. Ik heb de lederen band ook nog. Vind ik bijna net zo mooi.

1 like

Snap ik, was een slechte poging tot humor.
En ik moet toegeven, de lederen band misstaat ā€˜m niet. Ik prefereef de geĆÆntegreerde metalen bracelet (rose goud in dit geval), maar leer ziet er in deze combi ook echt goed uit!

1 like

Is altijd goed. Leven is al serieus genoeg.

Op zijn tijd op leer is echt gaaf. Maar ik mis dan toch snel weer het gewicht om mijn pols. De APRO is toch wel echt een gaaf horloge.

4 likes

Absoluut!
De mijne ligt al weken in de externe kluis en de timing om ā€˜m op te halen gaat steeds net mis.
Mis ā€˜m wel een beetje!

Daarom wil ik nog maar max 2 horloges. En met de AP heb ik in principe nu 3 verschillende. Meer dan voldoende. En de planning is om naar 1 horloge te gaan die nooit meer van mijn pols gaat. Maar welke ?

1 like

Dat is ā€œthe bacon question!ā€

1 like

Dit is niet te doen. Utopie. Is ook niet nodig. Ik ben er ook naar op zoek geweest. Maar dan moet je sws AP vergeten. Een sub of SD is dan beter. Of een moderne Day-Date. Maar waarom zou je?

2 likes

Jawel hoor.

En dat kan best met een

Sowieso de 15500 serie is degelijk genoeg. Toch :wink:

Maar een

Is ook een optie dan. Sowieso wg met een stick dail dan. Die nieuwe kleur grijs wil ik wel eens live zijn. Leigrijs

3 likes

In theorie is een ā€œone watch collectionā€ natuurlijk best mogelijk. En zeker met de AP, als je banden kunt swappen heb je stiekem toch twee horloges.
Maar denk je serieus dat dat lukt?
Niet lullig bedoeld, maar het gaat bij jou meestal toch snel kriebelenā€¦ toch?

Haha idd te veel kriebels. Dus deze x hou ik de datejust erbij.

1 like

Vooruit dan :joy:
Dan heb je twee horloges, en op de ap twee banden combiā€™s dus in totaal drie verschillende ā€œlooksā€.
DJ, AP op bracelet en AP op leer. Wel een lekker gevarieerde collectie, daar zou het toch mee moeten kunnen lukken!

1 like

Top trio.

DD vind ik ook nog steeds erg gaaf, maar te veel overlap met de datejust. En daarom ook weg gedaan.

Maar nu

Hier lukt het zeker wel mee.

Jij morgen snel de AP uit de kluis trekken :grinning:

1 like

Is wel het plan!

quote=ā€œHenman, post:135, topic:331691ā€]
Top trio.
[/quote]

Is het zeker zo. Ik mis je meteoriet DD wel, maar vooruit. Het is je vergevenšŸ˜‚

1 like

Datejust is eigenlijk het ultieme one piece horloge.

4 likes

Daar heb ik wel plezier van gehad. Maar het AP setje in rose goud is een mooie vervanger lijkt mij.

100% eens.

Die wil ik wel

1 like

Ik zit te kijken naar een 15450ST, mag ook wat ouder zijn maar die prijzen zijn ook lastig zeg. Westate had een mooie toen voor 21.5, echt spijt vanā€¦

1 like

Dit gaat zo hardā€¦ zoals de vrienden van AVW zeggen: buy now, or cry later!

2 likes

Alle prijzen rijzen de pan uit. Geen rente op de bank of zelfs negatieve rente betalen. Covid maakt financiĆ«le slachtoffers onder bepaalde bedrijfstakken, maar velen worden er ook beter van. En dure vakantieā€™s zitten er voor de meesten ook niet in. En dan moet je toch wat met al die extra centen, nietwaar. Vraag en aanbod doet dan zijn werk in de prijzen. Zolang de rente niet stijgt, stijgen de prijzen van de gewilde horlogeā€™s. De productie is niet zomaar te verhogen en het is de vraag of ze dat zouden willen. Oke, niets nieuws onder de zon allemaal, maar ik had zin eens een verhaaltje te typen achter de PC. Fijne dag verder. :grinning:

5 likes