AP Only (Deel 2)

Goed om te horen dat er een datum is! Ik neem aan op de PC, zou het meest logisch zijn.

Daar denken ze bij AP anders over. PC is zo gewoontjes tegenwoordig.

1 like

Ik zou een andere locatie toejuichen in ieder geval :smile:

PC is dat tegenwoordig nog wat ja?

Elk groot luxe merk ongeveer zit er, dus de PC kan je zeker niet afschrijven :slight_smile:

Het zuiden is goed vertegenwoordigd, maar waarom zeg je dat je nergens meer terechtkan als Pertijs en Pijnenburg nog op de site staan? Nemen ze geen klanten meer aan, of wordt er niks geleverd?

Ik ging er eigenlijk vanuit dat zij ook zouden verdwijnen omdat de Noordelijke er tot voor kort ook nog op stonden terwijl ze niet meer verkopen.

1 like

12 likes

Ah zo, ja. Wat ik van Pijnenburg en Pertijs dacht te begrijpen, is dat ze nog (minstens) een jaar door mogen, maar dat het allemaal onzeker is voor de toekomst, aangezien AP de verkoop steeds meer in eigen hand houdt.

1 like

Klopt.

1 like

5 likes

Er komt gewoon een nieuwe Jumbo, met écht in house uurwerk, naar huidige maatstaven (70+ uur gangreserve, silicium balansveer etc.) 50M waterdichtheid blijft, ze gaan voor alle productiemodellen net de het polijstwerk aanpassen.

Dit zal dan 1 jaar in productie gaan (het is al in productie, enkel wachten op introductie voor uitlevering) en daarna komen weer nieuwe modellen.

1 like

Ik ben benieuwd. Spannend

8 likes

Morgen of overmorgen gaat het beginnen (als het goed is) :crossed_fingers:

De 16202 Jumbo!

4 likes

Heel gaaf!!

@Watch2Morrow;
Niet meer twijfelen.
BAM de Ref. 16202ST.OO.1240ST.01 bestellen.

2 likes

Morgen even bellen :blue_heart:

23 likes

Echt een EPIC horloge!
De 50 anni rotor is echt gaaf!

4 likes

Ja, schitterend detail. Fraai horloge.

1 like

Wat een horloge :heart_eyes: