AP Only (Deel 2)

15450 opgevolgd door 15550.

3 likes

No shit. Het gaat hard bij die jongens. Mooi wel.

Die lichtblauwe is ook gaaf :ok_hand:

Schitterend!

1 like

En een groene chrono…

6 likes

Erg gaaf! Wanneer worden ze uitgeleverd? Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat we de eerste hier op HF zien. En nog meer benieuwd wie dat dan is. :laughing:

Vind de nieuwe Jumbo tegenvallen. Gangreserve van 55u en qua design staan zowel die 50 jaar rotor (begrijp ik goed dat ze die na 2022 vervangen voor een normale?) en brug voor de veerton me tegen.

Ja. Zo staat het in het artikel.

AP also notes that all 16202 watches made this year will have a special 50th-anniversary rotor on them, which is a neat touch to make the 2022 pieces feel special from those to come for the next decade or so, until we get the next Jumbo reference.

1 like

Ben wel benieuwd naar de 15550 - qua formaat meer in mijn straatje. Vind zowel de rhodium (die we kennen van zijn voorganger 15450) als de lichtblauwe wel mooi. Ben benieuwd hoe de nieuwe band valt.

De verschillen:

10 likes

Niet slecht.

8 likes

Heel gaaf.
Die wil ik ook :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik voel een HFLE 2022 aankomen. Kleine moeite om 50 op rotor aan te passen naar HF.

6 likes

Leuk hier al die Santos-hommages met af en toe een foto van een Grönefeld voor de afwisseling, maar heeft er hier iemand ook een Jules Audemars extra thin dress-watch, toevallig? Want ik zie dat de serie op de website van AP wel genoemd wordt, maar met 0 horloges.

10 jaar geleden maakten ze ze nog. Is die lijn dood?

4 likes

Echt zo veel beter dan de oude, ongelooflijk… Waanzinnig :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Dus. Same shit every day.

1 like

Deze zijn echt perfect. Vooral de lichtblauwe zou ik wel willen dragen. Jammer alleen dat er niet aan te komen is of dat ik geen ingang heb

1 like

vooral de rode is gaaf…

3 likes

Is de APRO 37 mm wel leverbaar…of zit daar ook een lange wachttijd dan aan te komen? Heeft iemand een voorstel waar ik die zou kunnen krijgen?

Niks is leverbaar, alles gaat voor premium. Niet aan te komen zonder connecties.

Die lijn is inderdaad dood, volledig geschrapt uit de offerings van AP.

1 like