Ter verdediging van die rooie: Wel één van de meest exact kloppende lengtes die je ooit gaat zien.
Bedoelt de wijzers? Word gek van het bolletje op uiteinde
Ga deze wel passen als t kan in Zwitserland…iem nog goede tips in Basel, Bern Zürich?
De lollipop op de secondewijzer? Supertof. Beetje een knipoog naar een Breguet KS.
Ziedaar. Die stijl is zo leuk. Dat ze dat combineren met potloodwijzers is wel weer uniek te noemen.
Misschien lijkt optisch de secondewijzer te dun…bij die breguet niet
Lekker plat
Echt Royal Oak perfectie
Gaaf!
Als je je beide nieren hebt verkocht heb je er ook niet zoveel meer aan
Yup, alleen wel jammer dat het uurwerk niet voor die maat kast is gemaakt. Maar verder prachtig.
Kun je beter een patek kopen die blijft toch dan in de generatie…you never own one, krijgt een andere dimensie😂
Ik had het gelezen maar kon het nog niet plaatsen, maar de bracelet van de 15550 oogt een stuk smaller dan de 15450. De chamfer aan de zijkanten loopt veel verder door waardoor de bracelet veel slanker lijkt (naast dat hij blijkbaar ook al iets slanker is volgens de berichten),
Ik denk dat ik juist bij de 37mm de bredere look van de 15450 mooier vind, omdat die groter droeg dan de maat zou doen vermoeden. Ach, eerst maar eens in het echt zien