Heel tof spul !
Dat zou goed kunnen, al valt dat op dit moment nog moeilijk te zeggen natuurlijk. Zal binnenkort eens aanbellen bij het AP House in Madrid. Als ik word binnengelaten meld ik me hier wel weer.
Echt mooi de 15550 (37mm). Ook nog een dikke mm dunner dan de 15450 las ik. Begrijp ik nou goed dat het donkerblauw nu iets anders is dan op de vorige generatie? Zou moeilijk kunnen kiezen tussen de twee kleuren blauw en de grijze.
Want je woont in Madrid?
Je moet vragen naar Suun (volgens mij spreek je het uit als Zoen.
Ben er 2 keer geweest, aardige gast en een bizar aanbod van (sterke) drank.
Yeah! Een quickset voor de datum! Echt…dat ze dat nog niet hadden.
En 55 uur power reserve is toch ook een beetje meh.
Gewoon niet aan beginnen joh
Ik woon er niet maar ben er regelmatig voor werk. Dank voor de tip. Kun je die AP krengen daar in ieder geval wel passen? Of is het een beetje plaatjes kijken en het ‘m op een zuipen zetten?
Dacht dat de 37mm alleen maar marginaal beter was geworden hier en daar maar helaas - geen schroefkroon meer.
Geen schroefkroon? Op de nieuwe modellen? Oké dan is in ieder geval duidelijk waarop ze hebben bezuinigd.
Geen schroefkroon? Waar zie je dat? Hoe zit t dan met de waterdichtheid?
Gewoon niet.
Nope ze hebben niks daar, alleen wat museum pieces die je alleen mag bekijken
Als je wat wilt bestellen heb je NIE nummer nodig (of uberhaupt in t bestand opgenomen worden)
Wat me trouwens wel inschiet misschien hebben ze presentatie pieces van de novelties
Dan begrijp ik de bedoeling van zo’n AP House niet geloof ik. Zijn er dan ‘gewone’ winkels waar je deze horloges kunt zien? En wat is een NIE nummer in vredesnaam?
Las het ergens maar kan het nu niet meer terugvinden. Dat krijg je met die vele bijna identieke publicaties…
goddamn Deze is echt bizar mooi ! Ik wil ook weer een AP
In Spanje denk ik niet.
NIE nummer staat gelijk aan BSN hier.
Ik vind hem ook heel mooi, maar tegelijk ook vrij flashy. Ik denk dat de donkerblauwe tijdlozer is.
De witte plaat is geweldig. Misschien zelfs de mooiste . 37mm kan nog net. Heb liever de 39mm maar die is erg lastig denk ik.
Ja die is echt mooi! Wit, zilver, tapisserie, met sunburst… dit was degene die ik altijd wilde. De 39mm 15300 witte dial is mat en daardoor veel minder levendig. En de 37mm draagt best groot, je hebt alleen al snel wat extra linkjes nodig.
Ik heb hetzelfde dilemma. De blauwe is echt klassiek Royal Oak, maar die ice blue is wel net even wat specialer. Maaaaar, die ice blue heeft een zwarte minute track en zwarte Swiss Made, waardoor het bijna niet zichtbaar is. Bij de blauwe is het allemaal wit. Zo op de foto’s vind ik dat bij de donker blauwe dus mooier, maar geen idee hoe dat in real life is.