AP Only (Deel 2)

Ik wel. Lees je mee @551er?

2 likes

Poppenspul joh dat AP

Ah thnks! Gewoon geschroefde kroon dus. Leek me al sterk ook.

1 like

De laatst geleverde witte lijken toch weer een andere “finish” te hebben:

7 likes

De 1ste 5711 Tiffany is uiteindelijk niet naar de hoogste bieder gegaan:

Moet deze niet in een Patek topic?

1 like

:grimacing: :+1:

Ik heb de blauwe 37mm ook even omgehad en die is door de donkere wijzerplaat optisch wel echt te klein imo. Witte dial draagt optisch groter en vind ik echt de beste dial kleur. 39mm zou ik misschien wel de blauwe willen hebben. Heb ook een 41mm chrono gepast maar wat een bonk staal heb je dan om je pols. Voor mij iig echt te groot.

Hier de 37mm in blauw. Foto is verre van perfect en de dial komt hier niet helemaal tot zijn recht. Maar toch vond ik m donkerder dan verwacht op basis van foto’s.

5 likes

Oooh wowww je hebt hem al mogen uitproberen! Super cool, ik ben jaloers :smile: Hij lijkt inderdaad bijna zwart zelfs hier. Had ik niet verwacht nee.

En hoe vond je hem in vergelijking met de 15450? Wat mee kan spelen is dus dat de case en bracelet veel smaller ogen doordat het schuine afgesneden deel aan de zijkanten veel verder naar binnen loopt. Naast dat de bracelet ook fysiek iets smaller is. En dat in combinatie met een donkerdere dial lijkt hij misschien nog kleiner. En ook dat de minute track er meer uitspringt omdat die wit is, wat de dial ook kleiner maakt.

De ice blue hadden ze niet zeker? Dat is wel een mooie mix van lichte dial maar toch kleur.

1 like

Ik vind ‘m inderdaad echt klein ogen. Heel fraai horloge maar voor mij echt te klein. Denk idd een combinatie van onder meer de donkere plaat en witte minute track. Ice blue is denk ik de betere plaat als je niet van te klein houdt. Heb ik niet kunnen passen . Maar de witte heeft me zeer positief verbaasd. Even goed nadenken voor er knopen worden doorgehakt :sweat_smile:

2 likes

Snap niet dat je dit als te klein ervaart. Ziet er zeker niet te klein uit.

Wat zou ik die ice blue toch graag hebben :heart_eyes:

1 like

Op de foto oogt het redelijk in balans, maar in het echt is het anders. Ik heb gewoon moeite met de 36-37 mm maten, oogt nét wat te klein.

Vind ik van 36mm Datejust en DayDate ook, maar daar denken velen anders over.

Ik heb zelf een 36mm (Rolex) en heb spijt van die aankoop. Maar idd, er zijn er zat die het de perfecte maat vinden.

1 like

Ja het is echt een moeilijke keuze. Ik was ooit bijna voor een 36mm 14790 gegaan, maar die voelde niet klein toen. De band had ook veel extra schakels waardoor die losser hing en ook groter oogde denk ik.

Het is ook jammer dat de 41mm weer te groot is voor velen en de 39mm onbereikbaar. Er is ook nog een 38mm chrono natuurlijk, maar dan moet je wel een chrono willen :wink:

Ziet er op de foto inderdaad zeker niet te klein uit in mijn optiek. Maar net wat je wilt uiteraard. In mijn ogen dragen mensen vaak de grootste maat die qua lug to lug niet ‘overhangt’. Zelf vind ik wat kleiner eigenlijk altijd mooier.

Maarre… waar kun je deze passen dan? Of is dat alleen op geheime locaties :grin:

1 like

Helemaal eens! Je mag best nog beetje band zien, is juist mooi, helemaal bij deze.

2 likes

Deze paste ik 2 jr terug…wel spijt dat ik hem niet heb gekocht. Het is de 33mm. Zijn hier ook mensen op HF die een 33mm AP hebben?

8 likes

Financieel gezien dan? :cowboy_hat_face: Want over smaak valt te twisten. :laughing:

1 like