Denk ook dat het komt omdat het horloge weliswaar 37 mm is maar de dial veel kleiner. De bezel neemt een flink deel van die 37mm in. De dial zelf is klein. Vandaar dat bij een donkere plaat het horloge al snel klein oogt. Daar heeft de witte veel minder last van omdat er minder contrast is tussen dial en bezel. My 2 cents.
Als je er zelf maar om jan lachen, niet dan?
Cool die wil ik… maar ik zie nergens een mailadres?
Precies dit. Mijn pols is 18,5cm en de Royal Oak is het enige horloge die ik in 36 of 37mm wil, puur omdat de bracelet zo mooi is en je die ook recht van voren wilt zien.
Nee, niet financieel
Kleinere uitvoering zal toch sowieso niet zo geliefd zijn, lijkt me?
Die ik heb gepast was superdun, en droeg heel
lekker. Ik was aangenaam verrast.
Van wat ik gehoord heb, en gelezen op forums, is dat je van de 33mm Quartz beter af kan blijven.
Elke 2 a 3 jaar batterij wissel nodig waarvoor heel het uurwerk gedemonteerd moet worden.
Bij AP verplichten ze je dan meteen onderhoud van het hele horloge.
Veel horlogemakers wagen zich er liever niet aan omdat het tamelijk gecompliceerd schijnt te zijn.
Wat is die kroon toch dik zeg op die 37mm… kilootje of 2 aangekomen…
Heb je de eerste keer geluk bij nieuwe aankoop en 5 jaar garantie
Die mag ook wel richting mij gebracht worden
Weet je al of je ertussen kan komen? En voor welk model? Dit jaar zal wel gekkenhuis worden, nog meer dan anders.
Gaaf toch, maar waarschijnlijk onbereikbaar. Die zullen wel een gazillion euro kosten.
Dit lijkt me niet de 15550 maar de nieuwe chrono. Ik hoop dat de wachtlijst voor de 15550 tot in 2023 duurt, opdat ik een exemplaar met een normale rotor kan bemachtigen.
De achterkant van de 15550 is wat minder imposant overigens, met een Vaucher uurwerk erin.
Onbegrijpelijk deze ‘update’… De 15450 is veel krachtiger. De taper op de 15550 is too much… En dan die lege dials… De Ice Blue dial kleur vind ik dan wel weer vet… Maar het hele horloge voel nu vrij feminien aan… Nee doe mij de 15450 maar
Dit wordt dan bestempeld als een ‘holy trinity’ merk. Begrijp me goed, ik vind de RO heel erg mooi, ook met Vaucher uurwerk, maar ik vind AP (verder) niet interessant als merk.
Nou dat lijkt mij in elk geval geen 22 crt rotor.
Verder prachtig horloge. Jammer van dit uurwerk.