Denk eerder 2032.
Je hebt gelijk. Ik zie het.
Inderdaad minder imposant.
Ik twijfel
Je zegt het goed. Lijkt. Want is het wel. Maar dan gerhodineerd.
Rustig! Ik zei ook:
Maar Lange heeft toch helemaal geen sporthorloges? Laat dat nu net de categorie zijn waaruit de meeste collecties zijn opgebouwd. Grand Seiko heeft ook nog steeds geen goed substituut voor de Rolex Submariner.
Ik snap deze redenering niet.
Da’s wel een lelijkerd hè?
Omdat iedereen praat over Lange als “Holy Trinity” maar qua aanbod zijn ze maar weinig interessant. Kijk maar naar een gemiddelde collectie hier op HF. Een stuk of wat duikers, een sport chrono en een DJ/DD als dress-watch.
Ik begrijp dat ding met Lange niet. Doe mij maar een Submariner of Seamaster.
Ik denk dat dat voor de meesten niet echt een maatstaf is om een merk hoog of niet hoog aan te slaan.
Overigens vind ik het hele ‘holy trinity’ verhaal een beetje bogus hoor. Juist omdat de criteria volstrekt niet helder zijn.
Dat Lange geen interessante collectie zou hebben ben ik dan weer totaal met je oneens. Maar zo zie je maar weer, ieder zijn eigen criteria.
Ik snap heel goed wat je bedoelt ja. Ook de extra chamfering van de randen van de bracelet laten hem nog slanker ogen. Ik denk dat ik de case en bracelet van de 15450 ook mooier vind. Maar ja, eerst maar eens in real life zien. Die licht blauwe dial maakt veel goed
Overigens, is de 15450 nog te bestellen officieel (los van wachttijden? Hij staat immers nog gewoon op de site. Zou het zo zijn dat deze nog heel 2022 te bestellen is en dat als je hem dit jaar niet geleverd krijgt het in 2023 over gaat in de 15550 non-50th-anniversary model.
Ook oneens. Het een sluit het ander niet uit. Vind royal oak top. De code 1159 Perpetual ook.
Maar vind heel veel Langes ook helemaal te gek.
En precies daarom wordt het de holy trinity genoemd.
Als de gemiddelde HF collectie eruit zou bestaan, dan zou het de mediocre trinity zijn.
Watte?
Jij komt echt niet uit Brabant…
Ze hebben bij AP vaker, en ook nu nog, bij Jeager-leCoultre uurwerken ingekocht.
En voor Royal Oak Chronografen Frederic Piguet kalibers
Geldt ook voor Vacheron Constantin. Dat men zich mbt de instap Fifty Six zo druk maakt over het Valfleurier uurwerk is mij niet geheel duidelijk.
Misschien smerig geld, maar wel een top horloge. Moet je wel geen kleine pols hebben.