AP Only (Deel 2)

Beetje leven in de brouwerij…

18 likes

Ah echt, is dit jouw horloge? Tof hoor. :ok_hand:

Aan de eigenaars van specifiek de 15500. Hebben jullie al is de nauwkeurigheid/afwijking bekeken/opgevolgd?

Ik wil volgende maand een 15500 (antraciete wijzerplaat :smiling_face_with_three_hearts:) gaan halen, heb ooit een ROO gehad, en de 15500 is me sinds lancering blijven bevallen.

Maar ondertussen heb ik kennis kunnen maken met de nauwkeurigheid van Glashütte Original en vroeg me dus af waar ik me met het moderne 15500 kaliber kan aan verwachten. Mijn beide GO’s lopen met +1 en +2 a 3 echt fantastisch.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

1 like

Big man things :sunglasses::+1:

1 like

Veel te groot voor jouw polsen kerel. Deze heb je toch niet echt gekocht?

Nieuwe aanwinst? :heart_eyes:

1 like

Het is geen Rolex maar loopt absoluut binnen chronometer eisen.

4 likes

Super, alles onder +4 is top voor mij. Ik vind trouwens +2.2 beter dan -1.6, dat terzijde. Dank om dit te delen, dan kan ik mijn 15500 volgende maand met een gerust hart ophalen. We hebben er zelfs een familievakantie van gemaakt. Altijd plezant, zo een emotionele aankoop te kunnen delen met uw geliefden.

3 likes

Het is niet altijd hetzelfde bij mij hoor, omdat ik regelmatig wissel en met een gangreserve van 70 uur kun je ze gerust even laten liggen.

Welke kleur gaat het worden?
En met de 2022 rotor?

Ik had het hier boven tussen haakjes geschreven maar het wordt de antraciet kleur.
Wat de rotor betreft, geen idee, heb gisteren telefoon gekregen dat het net binnen is gekomen bij de AP boutique maar weet uberhaupt niet of ze voor 2022 een andere rotor hebben gebruikt. Heb het al betaald maar kan het pas eind volgende maand afhalen.

1 like

Die plastic Omega is leuk… een plastic AP is leuker :stuck_out_tongue:

9 likes

Datum staat nog op gisteren. :laughing:

Is er trouwens al een openingsdatum bekend voor de AP House in Amsterdam? Ik kan nog niks vinden…

dat wordt een lange maand,weet niet of ik dan nog rustig zou kunnen zijn
maar wel een mooi vooruitzicht

1 like

Ach , als je al 2 jaar en 5 maand aan het wachten bent maakt een maandje meer of minder niet veel uit. Zo probeer ik het te bekijken :grimacing:

4 likes

dat klopt helemaal en de horloge’s die je al in bezit hebt zijn ook ongelooflijk mooi :ok_hand:

1 like

Gisterenavond wat gekeken op chrono naar 2022 15500’s en daar is geen enkele uitgerust met de 50 jaar rotor. Volgens mij komt die ook alleen op ‘nieuwe’ modellen die gelanceerd worden/zijn dit jaar en niet op reeds bestaande modellen. Bovendien is het zo dat de 15500 vanaf nu niet meer geproduceerd wordt en vervangen wordt door de 15510 die dan wel voor dit jaar de speciale rotor krijgt. Dat heb ik net hier gelezen:
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=850665

Kort, ik heb één van allerlaatste geproduceerde 15500’s en daar ben ik blij mee.

4 likes

Dit is handel neem ik aan. Of heb je deze om zelf te dragen?

Check :white_check_mark:

6 likes