Wel jammer dat naam slecht leesbaar is en het logo verdwenen is. En geen goudkleurige rotor maar gesatineerd.
Koesteren die van jou Henk
Ik vind de grootste verbetering de langere wijzers en indexen. Het is mooier dat de minutenwijzer nu net tegen de minutenstreepjes aan borstelt.
Die langere indexen kunnen nu omdat het AP logo en chapter ring verdwenen zijn. Maar dat maakt het op dat gebied dan weer wat minder.
Al bij al, heb je een 15500, super , krijg je binnenkort een 15510, ook super.
Ik blijf genieten van het feit dat ik op de valreep een 15500 heb kunnen krijgen.
Heb je al fotos gemaakt?
I wish, ga ze pas eind volgende maand kunnen ophalen. Dus zelf ook nog niet gezien.
Zo gaat ze zijn, de mooiste uitvoering
Heel gaaf.
Cool ding maar een beetje alsof je een hotdog in een hal gooit dit
Ik moet toch wat aangezien mijn day date pas over 7 weken klaar is…
Ik zou hem ruilen voor iets kleiners als ik jouw polsen had.
Met zo’n instelling kom je een heel eind in het leven.
Beetje dubbel gevoel, hij ziet er wat slanker uit door meer taper bij de eerste links en de extra chamfering van de case en bracelet. Hierdoor zal hij kleiner en misschien fijner dragen, wat ik persoonlijk niet verkeerd vind. Maar aan de andere kant hoort een Royal Oak gewoon hoekig te zijn. Deze 15510 en de 15550 lijken op de foto’s toch minder Royal Oak DNA te hebben dan de vorige versies.
Prachtig die en de mooiste 14790 dial in mijn ogen Hij ziet er echt heel goed uit, zo goed als nieuw! En welkom op het forum, mooie eerste post
Heeft vanaf 95 tot 2020 in een kast gelegen bij de vorige eigenaar. Alleen bij de sluiting, AP schuifje zeg maar zie je het gebruik.
Welkom! Mooi horloge ook
Dan heb je echt een mooie vondst gedaan! Ik heb 5 jaar geleden ook actief gezocht naar een 14790, maar heel veel MK3 dials en veel in slechte staat (met als ergste misaligned screws of zelfs de bezel helemaal verkeerd er op zodat de brushing horizontaal zat). Echt heel mooi die van jou!
Ja, kreeg te horen dat er een 14790 binnen was gekomen aangezien ik gevraagd had. Dat het een MK1 in deze staat was wist ik toen nog. Het is een 3 digit No. dus waarschijnlijk een van de allereerste, Ik weet namelijk waar die in 92 gekocht is. Heb bij AP het horloge laten opsturen voor een certificaat van echtheid. In het systeem staat dat het originele 2125 uurwerk vervangen is voor een 2225 wat enigszins jammer is maar goed, je kan niet alles hebben!
Geen van beide nu meer haha. Geboren alleen.
Wat lopen jullie te zeuren over Lucas’ AP zeg. Laat hem lekker van zijn horloge genieten!