AP Only (Deel 2)

Ftfy

1 like

Ik ga hier maar lekker rond hangen… aangezien een full service bij Rolex nu zn 12 weken duurt :upside_down_face:

11 likes

Houden deze hè, uniek horloge! :ok_hand:

Deze gaat er weer uit toch?

Hij moet hem gewoon ruilen tegen een paar Rolexen die ik nog heb. Loopt ie weer fatsoenlijk rond :v:

1 like

Voor €24.950,- ben je het mannetje.

3 likes

Voor 27 staat een zgan met verse AP service in t doosje op chrono.

Desalniettemin, mweh.
Kei leuk hoor alleen voor <20k in deze staat.

1 like

Had je sneller moeten zijn :slight_smile:

1 like

Hahaha.
Was je een marktanalyse aan het doen voor je handeltje?

7 likes

Vandaag op de Zuipas wel een pand met grote AP marketing op de ruiten/gevel. Maar ook een stel snelle BMW’s op de stoep ervoor. Wellicht een pop-up iets?

2 likes

Of de lang aangekondigde Boutique?

Ik denk wat we in de eerste plaats liefhebbers zijn. Uiteraard zijn er mensen die graag van hun passie hun beroep willen maken en dat is ze toch gegund hoop ik. :+1:

Als de passie er niet is lukt die onderneming toch niet. Dus leven en laten leven…

1 like

Lijkt me een beetje een vreemde locatie, maar wie weet…

Blijft een mooi ding.

7 likes

Zitten veel potentiële klanten daar.

Op internet kan ik weinig vinden, heb je wellicht een adres? Ben ook wel benieuwd waar precies.

En beter voor de Nederlandse staatskas :sunglasses::grin:

1 like

Zo’n beetje op de hoek Parnassusweg en George Gershwinlaan.

Vast wel wat, maar het blijft een zakendistrict en geen winkelgebied. In Madrid is de wijk Salamanca een beetje beide, dus daar zitten ze wel goed.

Helemaal mee eens! Sterker nog, als mensen een mooi bedrijf of handel opstarten dan ben ik de eerste die dat zal ondersteunen. Maar wees daar dan transparant over en ga niet doen alsof we onnozel zijn.

Want als je eerst dit zegt:

Om vervolgens nog geen 48uur later het horloge aan te bieden in de bekende handelaarsgroepen dan ben je de de community keihard aan het voorliegen en diskwalificeer je jezelf volledig als

:-1:

Althans, dat is mijn menig…

8 likes