Hangt er van af wie wanneer wat heeft besteld en wanneer het wordt uitgeleverd. Maar zal niet lang duren lijkt me. Zullen alleen nog maar met nieuwe uurwerken worden geleverd omdat ze geen voorraden hebben.
Echt begrijpelijk man, best duur tegenwoordig die krentenbollen en als je dan ook nog langs een tankstation moet dan weet je het wel.
Daarnaast is tijd maar relatief terwijl trek best acuut kan zijn.
On topic
Perfect horloge voor als je gaat trouwen. ![]()
Uuuhm. Nee, niet echt ![]()
Mijn NA AP 25807ST ![]()
Weet iemand toevallig of er voor dit model band ook halve of anderhalve links verkrijgbaar zijn?
Schitterende AP ![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!
Van harte! Goede keuze. Draag hem zelf ook heel graag en weet dat de band wat “zoeken” is met de lengte.
Er bestaat sowieso een 1,5 link. Deze heb ik ook een aangeschaft. Indien gewenst kan ik je meer details geven.
Weten ze dat bij AVW niet? Daar komt hij vandaan toch? Mogelijk dat zij zelf nog iets op voorraad hebben of toegang toe hebben in hun netwerk
Hij komt niet bij AVW vandaan, dat is een iets ouder exemplaar met zwarte wijzerplaat. Ik weet trouwens überhaupt niet zeker of er andere wijzerplaten dan blauwe zijn uitgegeven, en het niet veelmeer verschillende verkleuring met de tijd betreft die een kleurverschil in het huidige aanbod veroorzaken.
Mogelijk kan AVW helpen ja, voor nu heb ik @ZeeVanTijd even een berichtje gestuurd voor zijn bronnen 🕵♂️
Gaaf, hoor. De derde op HF, waarvan twee nog een account hebben?
Neem vanavond ff contact met je op! Ff de gegevens erbij zoeken
beide zijn idd heel gaaf
De Code 11.59 wordt vaak verketterd, maar toch wel mooi vind ik.
Ik vind hem met die stoffen/canvas band nog gaver.