AP Only (Deel 3)

top ding :heart_eyes:

1 like

Bij Gassan altijd zeer op mijn gemak gevoeld. Het is net wie je kent denk ik. Ik ben zeer geïnteresseerd in AP maar heb ook lichte hekel aan ongemakkelijkheid en onduidelijkheid dus normaal gesproken zou ik gewoon binnenstappen en dan zie ik het wel maar als ik kan rekenen op dedain gedrag dan kan ik mij daar vast tegen wapenen.

4 likes

dan zou ik het proberen,zeker als je een vaste verkoper hebt,niet geschoten is altijd mis
ben ook geen fan hoe het nu met rolex gaat,snap het wel maar voel me een bedelaar om te smeken of ik mijn geld daar mag laten

Als ik de verhalen mag geloven is het best relaxt bij AP, je wordt netjes ontvangen en serieus genomen. Of ze daadwerkelijk iets met je bestelling doen is de vraag. Daarover wisselende verhalen gehoord.

Gruwelijk lekker!

1 like

Ik heb niks van dedain gemerkt. Vind het altijd gezellig en niet ongemakkelijk. Wat bedoel je met onduidelijkheid? Als je wilt weten of je een bepaald model kan kopen en wanneer je m op kan halen, dan moet je erop rekenen dat je dat niet gaat horen.

Ik zou gewoon langs gaan, lekker horloges kijken!

worden je wensen dan genoteerd of moet je een aanbetaling doen??
of hoe gaat het in zijn werking daar

Das mijn grail watch….

1 like

Idd, wensen genoteerd, geen aanbetaling.

1 like

Waar moeten we de fruitmand naartoe sturen?

Het is er erg warm, de vrouwen lopen allemaal in bikini en serveren negroni’s. Daar moet je wel tegen kunnen.

6 likes

Allereerst: RIP Metin. Toch een gek gevoel om eens niet zelf degene te zijn die wordt gebanned.

Maar mijn vraag is wel beantwoord want je krijgt klaarblijkelijk een glimlach maar geen allocaties. Als ik bij een AP-house een horloge wil kopen dan hoef ik niet te rekenen op kraakheldere informatie over beschikbaarheid en/of wachttijd maar wordt alles mysterieus verhuld achter een grote glimlach en een cappuccino met een tulpje in schuim gegoten.

Het liefst zou ik gewoon horen dat als ik een 15510 zou willen bestellen dat ik eerst eens voorzichtig moet pootjebaden bij een Off-shore waarna er een mogelijkheid wordt om deze te configureren. Dat is tenminste duidelijk.

Nu ga je vriendelijke te woord gestaan weer naar buiten en weet je dus totaal niet wat de toekomst brengt. Daar heb ik dus een hekel aan.

Bedankt voor de reacties.

6 likes

What happend?

Gewoon gaan. De ervaringen die genoemd worden blijven altijd individuele inzichten. Waarom zou je de vraag daar niet gewoon stellen?

Gewoon zelf voorstellen/vragen dus.

Ah, jij hoopt er zonder een code 11.59 van af te komen?

3 likes

Oke Oke ik zal mijn rode overall aan de kapstok hangen en de zondagse bordeelsluipers even in het vet zetten. Ik zal een chronologisch verslag brengen tzt.

@Hubertje zeker ik wil niet eindigen zoals @JohnWick

2 likes

Dat.

Na eerder met de AD (toen nog in Eindhoven) 3 jaar onduidelijkheid, uiteindelijk contact opgenomen met Amsterdam.
Daar begint het riedeltje met vaagheden opnieuw.

Helderheid moet niet zo moeilijk zijn.
Ja of nee, of reken op X tijd wachten met Y aanbetalen.

Klaar mee met AP.

Ben ik eens een keer een dag afwezig hier en gebeurt er weer vanalles. dus:

Daar heb ik dus ook een hekel aan.
:zipper_mouth_face:

1 like

Goedemorgen HF leden. Iemand ervaring met een code 11.59 staal? Deze worden ruim onder listprijs aangeboden. Is daar een reden voor? Diameter? Pasvorm? Uurwerk?

Weinig populair model.
Under list zou moeten de normaalste zaak van de wereld zijn voor tweedehandse goederen.
Ik zou zelfs zeggen, list minus BTW, en daar dan een eind onder.

4 likes