@Hubertje for president. Man wat zou de horloge hobby een stuk leuker zijn als het zo werkte.
Geen ervaring mee. Maar voor wat ik er van gehoord heb was vooral met de eerste uitgaven het publiek niet heel enthousiast. Durf niet te zeggen waarom. Maar schijnbaar hebben ze later aanpassingen gedaan die het model toch wat meer geliefd maken. Kan me iets voorstellen als je een AP wil of een Royal ook of een vintage dresser met veel complicaties. En dan is een 11.59 best wel een bak beest denk ik.
Heb jij even geluk. In 90% van de gevallen werkt het zo. Alleen niet bij de merken en modellen die nu de hype zijn.
Hier zou ik juist een hekel aan hebben. Je moet gewoon aangeven wat je graag zou willen. Dan gaan ze kijken wat ze kunnen doen voor je. Er zijn meer mensen die een 15510 willen dan dat ze er krijgen uitgeleverd om te verkopen, dus ik vind t niet meer dan normaal dat ze niks beloven. En dat ze proberen de âgelukszoekersâ er tussenuit te filteren.
Ze doen t nooit goed eigenlijk he. Als iedereen er zomaar eentje zou kunnen ophalen, wilde de helft niet meer.
Mijn eerste AP was gewoon een Royal Oak hoor. En de tweede ook. Dus ik weet niet welke ervaring jij hebt? Vertel eens?
Ik maak gewoon een grapje.
Altijd fijn als er mensen zich persoonlijk beledigd voelen!
Ik zou verder best iets uit de remaster collectie willen, maar heb andere prioriteiten met mân geld.
Dat dus
Dat
is niet zo, is mijn beleving. Je geeft zelf aan wat jouw wensen zijn
Wat is er mis met een ROO?
Niks!! Dat was niet mijn punt hoor. Zeer gaaf!
Gewoon gaan en jouw wens doorgeven
Ze maken maar 50-60k horloges per jaar (alle modellen bij elkaar), kunnen daarom niet iedereen tevreden houden anders dan bij andere merken die niet iedereen tevreden willen houden
Wie zegt dat ik beledigd ben?
Kan alleen slecht tegen onzin die je soms post alsof t de waarheid is.
Vertel eens, wat vind je daar fijn aan?
Gaat weer lekker hier. Die Code 11.59 vind ik een mooi horloge. Maar omdat AP helaas zo eenzijdig is geworden en iedereen een Royal Oak op het netvlies heeft, schijnt de Code 11.59 het minder te doen. AP=Royal Oak vindt men blijkbaar.
Oké ik ga er voor. Ik ga in December eens langs. Ik ben bij Rolex een beetje op dood spoor ondanks dat dat altijd mien merk zal blijven.
Wel een beetje, ja. Maar natuurlijk ook de off shore. Als je je er meer in verdiept, is er zoveel meer. John Schaefer, 36mm klassieke QPâs, Millenary enz enz.
Maar al zou je je beperken tot de RO, dan nog zit er verschil tussen de materialen, complicaties en groottes, waardoor het een heel ander horloge is voor de liefhebberâŠ
(IG Chronopeace)
Onzin post ik in principe als kwinkslag, hierboven ook. Ik ga er dan naĂŻefweg van uit dat iedereen daar doorkijkt.
Als mensen dat als waarheid zien, is dat onbedoeld.
Een ROO mag iets groter gedragen worden (als een soort oversized watch)
Wat jij zegt geldt ook voor een 41mm APRO, een Rolex SeaDweller enzovoorts ![]()
Er zijn ook minder grote ROOâs hoor ![]()
Een 41 APRO draagt als een 42mm gewone horloge!
Een 37 APRO draagt als een 39mm gewone horloge!
Maar goed, er zijn ook mensen met een 16-17cm pols die een ROO 43mm dragen of met een 21 cm pols die een 36mm Rolex DJ dragen. Ik vind dat het er dan uitziet alsof je een horloge van je vrouw hebt geleend.
Ieder zijn ding
Nieuw snap ik.
Maar âoudâ zijn ze er ook in oa. 38mm
Conclusie: iedereen moet lekker zelf weten wat ze willen dragen ![]()